וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כץ: "בהפועל חיפה צריך להשקיע בין 2 ל-5 מיליון דולר בכל עונה"

אחרי שהצהיר כי יסכים למכור את המועדון תמורת 4 מיליון שקלים, הבעלים התראיין ב-103FM ולמרות שנשאל על כך, לא השיב אם הוא באמת רוצה למכור

תקציר גביע הטוטו: עירוני טבריה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

ספין או לא ספין? יואב כץ הצהיר אתמול (שני) על כך שהוא מוכן למכור את הפועל חיפה תמורת ארבעה מיליון שקלים. הערב בתוכנית הספורט ב-103fm, הבעלים התראיין מארצות הברית וניסה להסביר את כוונותיו.

"אני לא יודע אם זה רציני, אבל מישהו דיבר איתי", אמר תחילה כץ, "לגבי המחיר, בשביל להחזיק קבוצה כמו הפועל חיפה צריך להשקיע בין 2 ל-5 מיליון דולר בכל עונה. אני לא יודע אם אני רוצה ויכול שאם יהיה רוכש שהוא יתחייב לסכום כזה, אבל אני צריך לראות שיש לו את האפשרות להשקיע".

כשנשאל אם הוא באמת רוצה למכור, לא אמר "רוצה" או "לא רוצה" למרות הניסיונות של רון קופמן להוציא זאת ממנו, אלא ענה כך: "צורת המכירה של קבוצת כדורגל בארץ צריכה לעבור דרך המוסדות השונים, למשל שיבדקו את ההון האישי שלך, כמו שאצלי בדקו. אני מנסה לקצר את הדרך ולראות אם אני יכול לעשות את זה. הניסיון שלי עם קבוצות רכישה הוא פחות טוב מאשר עם בן אדם אחד, כשאני התחלתי את התהליך לקנות את הפועל חיפה הם היו 12 אנשים, ירד לשישה עד שבסוף נשאר בן אדם אחד. הפועל חיפה חגגה עכשיו 100 שנים לקיומה, אנחנו 16-17 שנה בליגת העל ואחרי שש השנים הכי טובות אי פעם ברציפות. אני צריך להסתכל על הטווח הארוך בכל מקרה".

לסיום אמר על הציפיות לעונה הקרובה: "התקציב הוא פחתו או יותר אותו הדבר ואני מניח שתהיה קבוצה דומה, מקווה שאפילו יותר טובה. אנחנו נעשה את כל מה שאנחנו יכולים כדי שהפועל חיפה תהיה לא פחות טובה מאשר בעונה שעברה. אני חושב שכולם במועדון שבעי רצון ושהקבוצה הולכת בכיוון הנכון".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully