וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"יואב כץ ינהל מו"מ, אבל ברגע האמת הוא לא ימכור את המועדון"

13.8.2024 / 11:17

הבעלים של הפועל חיפה הצהיר שימכור את המועדון תמורת 4 מיליון שקלים, אך אנשי עסקים שניהלו מו"מ בעבר משוכנעים שמדובר בספין

תקציר גביע הטוטו: עירוני טבריה - הפועל חיפה 1:1/ספורט1

הבעלים של הפועל חיפה, יואב כץ, הצהיר אתמול (שני) באמצעות ברק רום (איש התקשורת שכתב ספר על המועדון בהוראת כץ) שהוא מוכן למכור את המועדון תמורת ארבעה מיליון שקלים. לא מעט אנשי עסקים שמעו את ההצהרה ומתכוונים לפנות לכץ בימים הקרובים במטרה לרכוש את המועדון, אבל ישנם גם הרבה אנשים סקפטיים.

אנשי עסקים שניסו בעבר לרכוש את הפועל חיפה, חלקם אף היו במגעים מתקדמים מול כץ, משוכנעים שמדובר בספין שלא יבשיל למכירת המועדון. "בעבר היו כמה פעמים שנוהל מו"מ מול יואב. באחת הפעמים הוא שינה והקשיח כל הזמן עמדות, קיבל את כל מה שדרש - ואז כשהבין שאין מה לדרוש יותר הוא פשוט נעלם ולא חתם", סיפר גורם שהיה מעורב במו"מ בעבר.

"יואב לא ימכור, נקודה", סבור איש עסקים נוסף שבעבר ניהל שיחות עם כץ, "הוא ינהל מו"מ והכל יהיה חשוף לתקשורת אבל ברגע האמת יואב לא ימכור".

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
יואב כץ/מאור אלקסלסי

רום אגב, העביר הודעות לקבוצות האוהדים בהן הוא מבקש שישכחו ממקרי העבר וכי הפעם הוא מעורב ואם תגיע הצעה, כץ ימכור את המועדון.

איש עסקים אחר שהיה חלק מקבוצת רכישה שכבר העבירה טיוטות חוזה אל מול כץ אך לבסוף הבעלים החליט שלא לממש את העסקה, אמר: "אני שומע את ההצהרות וכל בר דעת מבין שזה לא רציני. מה זה ארבעה מיליון שקלים? מה בעצם יואב מוכר? זה מועדון ללא מתקן, אין משרדים ואנשים עובדים מהבית. חוץ מנועם בן הרוש אין שחקן שהוא פוטנציאל מכירה. מה עם חובות עבר? מה אם יצוצו תביעות מהתקופה של יואב? הוא יהיה מוכן כמו מאיר תושב לשים ערבויות כספיות למקרים של תביעות? מה עם פתיחת ספרים? זה מאוד לא רציני לזרוק סכום וזה מראה עד כמה הדבר הזה רחוק מלצאת לפועל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully