וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי קופל לאוהדים: "אגיש מסמך כוונות לרכישת הפועל חיפה"

13.8.2024 / 21:21

איש העסקים הבהיר כי בכוונתו להגיש הצעה: "יואב כץ פרסם את התנאים למכירת הנכס, זה המחיר, הוא קיבל. אני לא מנהל מו"מ דרך התקשורת"

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מיקי קופל, הבעלים של קופל גרופ ואחד מהספונסרים של מכבי תל אביב, יגיש מחר (רביעי) מסמך כוונות ליואב כץ במטרה לרכוש את הפועל חיפה. כזכור, כץ באמצעות איש התקשורת ברק רום העביר מסר לפיו ימכור את הקבוצה בארבעה מיליון שקלים. למרות הדברים, אנשי עסקים המקורבים לקבוצה העידו היום שהם מתקשים להאמין שכץ אכן ימכור את הקבוצה וגם הוא עצמו התחמק הערב בריאיון לתוכנית הספורט של 103fm.

אחד האנשים שמעוניינים לרכוש את המועדון הוא קופל, שפרסם היום הודעה לאוהדי הקבוצה וזאת לאחר שכץ אמר בריאיונות כשנשאל האם ימכור לקופל את הקבוצה או לחברת לאוס, שמשא ומתן אמיתי לא מנהלים כך.

יואב כץ בעלים הפועל חיפה. ברני ארדוב
איך יגיב? יואב כץ/ברני ארדוב

בהודעה לאוהדים כתב איש העסקים: "שמי מיקי קופל, למי שלא מכיר. אוהד הפועל חיפה בכדורסל
הייתי חבר בישיבות דירקטוריון שלוש שנים עם יואב בהפועל חיפה, תמכתי בכדורסל מליגה ב'. יש לי הערכה ליואב ששני עשורים תורם ומביא כסף, מתחים, זמן ומחזיק קבוצה/מועדון בליגת העל. בדרכו שלו, זה שלו.

"הבוקר נתתי הנחיה לעורכי הדין שלי להעביר מסמך עקרונות למנכ"ל הפועל חיפה מר איתי וליועץ המשפטי המוערך מאוד של הפועל חיפה שייבררו וידונו מול הבעלים. מחר זה נשלח אליהם, רק היום ישבנו על זה. לא רציתי לעלות לתקשורת, התנגדתי. עד שנאמר שם משהו שהוא *שקר*, אני לא מנהל מו"מ דרך התקשורת, אני התנגדתי לתקשורת. אני לא עושה מו"מ עם יחצ"ן המעלה פה סרטונים מדליקי מדורה. לא עושה מו"מ עם משפחת *מכבי אם חיפה* (אני לא גדלתי בבית של מכבי חיפה). זה לא בלקסיקון שלי.

"המשפחה שלי ממייסדי הפועל חיפה מרים ונתן רוזנטל ז"ל, דובי ודני שטיין האגדיים הם משפחה שלי, יובל רוסמן יודע בדיוק מי אני שאני רוצה, כנ"ל רובי שפירא שלוש שנים וכל החברים שרצינו ארבע פעמים לרכוש ושמנו על השולחן הצעות אמת ולא חתמו לנו. ניסים ביליה, צחי נקש, אבי סטרלינג, אמיר הברפלד, עודד נוריאל (ז"ל)".

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה

האזינו לריאיון של יואב כץ

קופל המשיך: "סך הכל יש לי הערכה ליואב על זה שהוא מחזיק קבוצה ומועדון ולא חייב שקל לאיש על מה שהוא חתם. בדרכו שלו זה מה שהוא רוצה וככה הוא מאמין, אני מכבד את זה. יואב צריך להגיד את האמת לאוהדים, אני מניח, לכאורה ונניח כזה ואני גם מכיר מקרוב את הנתונים, מקרוב מאוד. אני מכיר את הכל כי שלוש שנים הייתי כמעט בכל בית מלון אפשרי, בכל ישיבת הנהלה עם דורון אוסידון בזמנו, עם אורן בזמנו וכולנו מכירים הכל מהכל. אנחנו לא סגרנו קבוצות במחלקת נוער, אנחנו לא החסרנו סיכה. אנחנו יכולים, יודעים בדרך שלנו שהיא שונה בהרבה. ירצה, יתקדם. לא ירצה, גם מכבד ונחכה לפעם הבאה. מחר אחתום על מסמך העקרונות, אם יתקבל נתקדם.

"לשאלה העיקרית: זה של יואב כץ, הוא הבעלים, הוא קובע. אני לא עושה מו"מ עם יחצ"נים שישבו אצלי במשרד פעם אחת לגייס אותי לשירותם והם אוהבי, אוהדי מכבי חיפה. על גופתי. אוהב אתכם ומאחל לכם ולמשפחות שלכם אהבה, בריאות ושנעבור את הכל בשלום, כל השאר זה ספורט. אין לי מילה רעה לומר על איש, רק טוב ואמת.

"אגב, צחי נקש שם את הגוף שלו, את כספו מגיע לו גביע, מילת תודה בכתב ובעל פה, בהצדעה. אני לא בטוח שנפרדו ממנו כמו שצריך, הוא עוד לא אמר את המילה האחרונה. לעניין התנאים, יואב פרסם את התנאים למכירת הנכס, זה המחיר. קיבל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully