וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוריניו שוב מחוץ לליגת האלופות: ליל הדיחה את פנרבחצ'ה

המארחת כפתה הארכה עם שער בתוספת הזמן, אבל הצרפתים חילצו 1:1 ב-10 שחקנים. המיוחד לא יהיה במפעל המרכזי עונה חמישית ברציפות. 3:4 למאלמו על פאוק בסלוניקי, סלביה הדיחה את סטיאווה

דריבל, 13.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אדין דז'קו הציל את ז'וזה מוריניו בסיבוב הקודם מול לוגאנו וכבש עבורו את שער הניצחון גם במחזור הפתיחה של הליגה הטורקית, אבל הערב (שלישי) גם החלוץ הבוסני כבר לא יכול היה למנוע את הדחתה של פנרבחצ'ה מליגת האלופות. סגנית אלופת טורקיה חזרה לאיסטנבול בתקווה למחוק פיגור 2:1 מהמשחק הראשון מול ליל, הצליחה לכפות הארכה בתוספת הזמן, אבל במהלכה ספגה את ה-1:1 מ-10 שחקנים של היריבה הצרפתית ונשרה אל הליגה האירופית.

מבחינת מוריניו בן ה-60, שהגיע לטורקיה בקול תרועה רמה והציב את ליגת האלופות כאחת המטרות שלו, זו תהיה למעשה עונה חמישית ברציפות מחוץ למפעל בו זכה עם פורטו ב-2004 ועם אינטר ב-2010.

ליל התגוננה היטב במשך רוב שלבי המשחק, אבל לקראת סיומו נסוגה ממש לאחור, לוקא שבאלייה והקורה הצילו, ובדקה הראשונה של תוספת הזמן היא נענשה. כדור חוץ הוסט על ידי דז'קו ופגע במגן באפודה דיאקיטה וממנו נכנס פנימה. 2:2 בסיכום המפגשים והולכים להארכה.

הקהל הטורקי דחף את שחקניו ונראה היה כי המהפך בדרך אחרי הרחקתו של המחליף עייסא מנדי באדום ישיר בדקה ה-109, אבל ליל קיבלה פנדל בעקבות נגיעת יד בדקה ה-116 ומלך שעריה ג'ונתן דייויד השווה ושלח אותה לפלייאוף מול סלביה פראג.

ז'וזה מוריניו מאמן פנרבחצ'ה. dia images, GettyImages
ערב מתסכל. ז'וזה מוריניו/GettyImages, dia images

דרמה גדולה הייתה גם בסלוניקי, שם מאלמו השוותה ל-3:3 מול פאוק בדקה השביעית של תוספת הזמן וכפתה הארכה אחרי 2:2 בשבדיה בשבוע שעבר. הבלם בן ה-19 נילס זטרסטרום היה חתום על השוויון הדרמטי וגם בישל בדקה ה-99 של ההארכה לאנדרס כריסטיאנסן הדני שהכריע את המשחק. פאוק נעצרה במשקוף ולא הצליחה להגיע לפנדלים.

סטיאווה בוקרשט, שהדיחה את מכבי תל אביב בסיבוב המוקדמות השני, לא הצליחה למנף את ה-1:1 מהשבוע שעבר בצ'כיה והפסידה בביתה 3:2 לסלביה פראג. וליקו בירמנצ'ביץ' כיכב עם צמד ובישול ללוקאש הראסלין עוד במחצית הראשונה. דריוס אולארו צימק (60) ובישל למלקום אג'ומה (85), אך סטיאווה לא הצליחה להשוות בדקות שנותרו.

תוצאות נוספות:

ריינג'רס - דינמו קייב 2:0 (3:1 בסיכום)
אפואל ניקוסיה - סלובן ברטיסלבה 0:0 (2:0 בסיכום)
בודו גלימט - יגיילוניה ביאליסטוק 1:4 (1:5 בסיכום)

עוד בוואלה

בישול ענק לאוסקר גלוך, זלצבורג העפילה לפלייאוף ליגת האלופות

לכתבה המלאה
שחקני דינמו קייב חוגגים. רויטרס
צלחו את האמפדן פארק ויפגשו את אוסקר גלוך בשלב הבא. שחקני דינמו קייב/רויטרס

משחקי הפלייאוף

מסלול האלופות:

יאנג בויז - גלאטסראיי
דינמו זאגרב - קרבאח
מיטיולן - סלובן ברטיסלבה
בודו גלימט - הכוכב האדום בלגרד
מאלמו - ספרטה פראג

מסלול הליגה:

ליל - סלביה פראג
דינמו קייב - רד בול זלצבורג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully