וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בישול ענק לאוסקר גלוך, זלצבורג העפילה לפלייאוף ליגת האלופות

עודכן לאחרונה: 13.8.2024 / 23:43

אחרי השלושער הראשון בקריירה, הישראלי סידר יתרון מהיר ב-3:3 נגד טוונטה, האוסטרים ניצחו 4:5 בסיכום המשחקים ויפגשו את דינמו קייב בסיבוב המוקדמות האחרון. בישול לאבו פאני נגד מיטיולן, אך פרנצווארוש נשרה לליגה האירופית. אכזבות גם לחלאילי ולגרופר

תקציר ה-3:3 של רד בול זלצבורג בחוץ מול טוונטה במוקדמות ליגת האלופות, כולל הבישול הקסום של אוסקר גלוך/ספורט1

שלושה ימים אחרי השלושער הנהדר בליגה האוסטרית, שהיה גם השלושער הראשון בקריירת הבוגרים שלו, אוסקר גלוך סיפק בישול פנטסטי הערב (שלישי) וסייע רבות לרד בול זלצבורג לסיים ב-3:3 בהולנד נגד טוונטה ולהעפיל לשלב פלייאוף ליגת האלופות, שהוא כידוע סיבוב המוקדמות האחרון.

בשבוע שעבר ניצחו האוסטרים בביתם 1:2 וגם הערב בהולנד הם החלו את המשחק בצורה טובה והוכיחו שהם בשליטה מוחלטת. ליתרון הם עלו בדקה ה-17, אז גלוך בצ'יך יוצא מן הכלל ראה את קרגור מבצע תנועה לרחבה, הקפיץ מעל כל ההגנה וסידר לו שער יפהפה. גלוך לא כבש או בישל עד שהוחלף בדקה ה-81, טוונטה אף הצליחה להשוות ל-3:3 לקראת הסיום ולייצר דרמה גדולה, אבל נכנעה בסופו של דבר 5:4 בסיכום המשחקים ונשרה לפלייאוף הליגה האירופית. זלצבורג תתמודד עם דינמו קייב על הכרטיס לליגת האלופות.

* בהונגריה, מוחמד אבו פאני חזר להרכב ואף בישל כשפרנצווארוש ניסתה למחוק את ההפסד 2:0 למיטיולן בשבוע שעבר בדנמרק, אבל היא סיימה מולה רק ב-1:1 ונשרה לפלייאוף הליגה האירופית, שם תשחק מול קלאסקוויק מאיי פארו או בוראץ באניה לוקה הבוסנית. הישראלי בישל לסיסה בדקה ה-17 והשלים 90 דקות, אולם סורנסן בדקה ה-50 קבע 1:1, תוצאה שנותרה על כנה עד הסיום. אוראל גרינפלד ניהל את המשחק.

אוסקר גלוך שחקן רד בול זלצבורג מול טוונטה. Soccrates Images, GettyImages
בישול ענק של גלוך, זלצבורג בפלייאוף האלופות/GettyImages, Soccrates Images

* ענאן חלאילי לא שותף באוניון סן ז'ילואז', שנכנעה 1:0 לסלביה פראג, הפסידה לצ'כים 4:1 בסיכום המשחקים ונשרה לליגה האירופית.

* ישראלי נוסף שלא שותף הוא דני גרופר, שישב על הספסל בהפסד המביך של לודוגורץ 7:2 לקרבאח האזרית בתום הארכה אחרי שהבולגרים ניצחו 0:1 במשחק הראשון בחוץ. לודוגורץ תתמודד בפלייאוף הליגה האירופית עם פטרוקוב, אלופת מולדובה.

* עוד הערב בגזרת הישראלים, בודו גלימט הביסה בגומלין 1:4 את יגילוניה ביאליסטוק הפולנית, השלימה 1:5 בסיכום המשחקים ובשלב הפלייאוף תתמודד עם הכוכב האדום בלגרד. בשער הנורבגים עמד היום ניקיטה חייקין, כך שבמשחק בין הקבוצות עשויים ליטול חלק שני שוערים ישראלים, אם עומרי גלזר יתאושש עד אז מהפציעה.

* במוקדמות ליגת האלופות באסיה, מונס דאבור שיחק 58 דקות בהפסד שבאב אל אהלי דובאי 1:0 לאל חראפה הקטארית במשחק חוץ. בעקבות ההפסד הם נשרו למפעל המשני של ליגת האלופות באסיה.

עוד בוואלה

הצטרפו לוואלה fiber ושדרגו את חווית הגלישה והטלוויזיה בזול!

לכתבה המלאה
שחקני רד בול זלצבורג חוגגים, אוסקר גלוך במרכז. ANP, GettyImages
גלוך ושחקני זלצבורג חוגגים בהולנד/GettyImages, ANP

מהלך המשחק

דקה 17: גול! 0:1 גדול לזלצבורג מבישול של גלוך לקרגור. הישראלי זיהה את התנועה של הדני לעומק, הקפיץ מעל כל ההגנה והותיר אותו לבד מול השער.

דקה 25: גול! זלצבורג כבר ביתרון כפול. דדיץ' דהר למתפרצת, מצא את ננה והאחרון בבעיטה עוצמתית הכניע את השוער.

דקה 43: גול! טוונטה לא מרימה ידיים. הילחרס צימק בנגיחה אחרי כדור קרן.

דקה 46: גול! 1:3 לזלצבורג. יאו קיבל היה לבד ברחבה, קיבל כדור רוחב ומצא את הרשת 30 שניות מתחילת המחצית השנייה.

דקה 64: גול! טוונטה לא מוותרת. שוב שער אחרי כדור קרן, הפעם מנגיחה של ואן הורנביק.

דקה 74: זלצבורג קיבלה פנדל בעקבות נגיעת יד, אבל קרגור לא הצליח להכניע מ-11 מטר את אונרשטאל שזינק היטב והדף.

דקה 87: גול! טוונטה שוב חזרה למשחק, הפעם משער של סטיין אחרי טעות קשה של הגנת זלצבורג. היא זקוקה לשער נוסף כדי לכפות הארכה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully