וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן שרף נכלל בעוד מוק דראפט - אך יש גם נקודות לשיפור

הישראלי הוצב במקום ה-29 בתחזית של "בליצ'ר ריפורט" לקראת דראפט 2025: "צריך להמשיך לקלוע ככה ולשפר את המגבלות הפיזיות שלו"

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

לפני אליפות אירופה לנבחרות עתודה לא נכלל בן שרף באף מוק דראפט של ה-NBA - ומאז שנבחר ל-MVP עם שורה של הצגות אישיות בלתי נשכחות, כבר אי אפשר להתעלם ממנו בארצות הברית.

היום (שני) נכלל ילד הפלא של הכדורסל הישראלי בתחזית של "בליצ'ר ריפורט" לקראת דראפט 2025, אותה כתב אחד ממומחי הדראפט הגדולים בתקשורת האמריקאית, ג'ונתן ווסרמן.

שרף דורג בסוף הסיבוב הראשון - במקום ה-29, שם חזה ווסרמן שתבחר ברוקלין. "לכל הפחות, בן שרף לכד את עיני הסקאוטים אחרי אליפות אירופה בה נבחר ל-MVP, עם 28.1 נקודות, 5 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים למשחק בישראל. הוא היה מכונה שמייצרת התקפה, הגיע לאן שרצה דרך כדרור והחליף קצב. הוא תקף את ההגנות בצורה בלתי מפאשרת, גם בלי זינוק יוצא דופן".

ווסרמן הוסיף וניתח: "הקליעה שלו היא לא נקודת חוזק לאורך השנים, אבל העובדה שהכדור אצלו הרבה אפשרה לו לקלוע 17 שלשות ו-13 ג'אמפים מחצי מרחק בשבעה משחקים. בעונה הקרובה ישחק באולם הגרמנית. להמשיך לקלוע ככה ולהתגבר על המגבלות הפיזיות שלו יהיו כרטיס הכניסה של שרף לעורר עניין ב-NBA".

בן שרף, נבחרת הנוער של ישראל. fiba.com, אתר רשמי
אי אפשר להתעלם ממנו. שרף/אתר רשמי, fiba.com

מוקדם יותר היום התייחס לשרף גם סם וסיני, מומחה הדראפט של "האתלטיק", שהפליג במחמאות לגארד בן ה-18 בפודקאסט "Game Theory". "בן שרף כישרון מאוד מאוד מעניין, נדהמתי מהבחור הזה", אמר וסיני. "הוא זכה ב-MVP למרות שישראל לא זכתה במדליה, וזו הייתה ההחלטה הכי נכונה שיש. הוא השחקן הכי טוב שראיתי בטורניר הזה, ואולי הכי מרשים שראיתי הקיץ".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully