וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מומחה הדראפט "נדהם" מבן שרף: "השחקן הכי טוב שראיתי הקיץ"

כתב "האתלטיק" הפליג במחמאות לכוכב נבחרת הנוער: "עושה דברים שלא ראיתי מאף מועמד אחר לדראפט 2025". אז למה מקבילו הצרפתי אמור להיבחר מעליו?

מחוץ לקווים, 11.8/צילום: אולפן וואלה. עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

בן שרף נחשב כבר במשך מספר שנים לאחד הכישרונות הגדולים בכדורסל הישראלי, אבל אליפות אירופה לנוער 2024 עשויה להיזכר בתור זו שהכניסה אותו לתודעה האמריקאית, ככל הנראה בדרך ל-NBA.

מאז שסיים את האליפות כמלך הסלים והוכתר ל-MVP של הטורניר אחרי שהצעיד את נבחרת ישראל למקום הרביעי (שסידר לה כרטיס לאליפות העולם), ההייפ סביב שרף בשיאו, ולהתלהבות שותפים גם מומחי דראפט בכירים.

אחד מהם הוא סם וסיני, מומחה הדראפט של "האתלטיק", שהפליג במחמאות לגארד בן ה-18 בפודקאסט "Game Theory".

"בן שרף כישרון מאוד מאוד מעניין, נדהמתי מהבחור הזה", אמר וסיני. "הוא זכה ב-MVP למרות שישראל לא זכתה במדליה, וזו הייתה ההחלטה הכי נכונה שיש. הוא השחקן הכי טוב שראיתי בטורניר הזה, ואולי הכי מרשים שראיתי הקיץ".

בן שרף עם תואר ה-MVP של אליפות אירופה לנוער. FIBA.com, אתר רשמי
בארה"ב מתחילים לשנן את השם. בן שרף/אתר רשמי, FIBA.com

למרות זאת, וסיני מעריך שנולאן טראורה - רכז נבחרת הנוער של צרפת שבלט גם כן בטורניר (אבל הפסיד לשרף וישראל ברבע הגמר), ייבחר מעל הישראלי. "טראורה ייבחר לפניו בסיבוב הראשון, כי יש לו כל מה שאתה מחפש בפרוספקט NBA - הבנת משחק, אתלטיות, הגנה, יכולת ליצור לעצמו ולאחרים מצבי קליעה".

בפודקאסט המדובר, גם הסקאוט ברייס סיימון שיבח את שרף. "ראיתי ממנו דברים שלא ראיתי מאף שחקן אחר שמועמד לבחירה בדראפט 2025. הוא יודע ליצור לעצמו מרווח לזריקה בצורה פנומנלית, הוא יודע מתי ללכת עד הסוף, מתי לעצור. הילד הזה ממש טוב".

  • עוד באותו נושא:
  • בן שרף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully