וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

5 נקודות במחצית השנייה: נבחרת הנערות הושפלה ב-68 הפרש

אחרי השגת הכרטיס ההיסטורי לאליפות העולם, ישראל עד גיל 18 הובסה 95:27 על ידי צרפת בחצי גמר אליפות אירופה. תפגוש את סרביה במשחק על המקום השלישי

המתעמלות של נבחרת ישראל פוגשות את המשפחות אחרי הזכייה במדליית הכסף בפריז 2024/יניב טוכמן

יומיים אחרי הניצחון הנפלא על המארחת פורטוגל ברבע גמר אליפות אירופה והשגת הכרטיס לאליפות העולם לראשונה בהיסטוריה, נבחרת הנערות של ישראל הובסה הערב (שבת) בצורה כואבת 95:27 על ידי צרפת החזקה. בשלב הבתים נפגשו הנבחרות והמשחק הסתיים רק ב-30 הפרש, אבל הפעם הצרפתיות לא ריחמו בדרך לגמר מול ספרד. ישראל תשחק מחר ב-19:30 מול סרביה על המקום השלישי.

הרבע הראשון היה היחיד בו ישראל הייתה במשחק. מאי בייקו קלעה את הסל הראשון במשחק, וזה בעצם היה היתרון היחיד. מעיין כהן הקטינה ל-16:15, לפני שהחלה הבריחה הצרפתית. תחילה עם ריצת 0:8 בסיום הרבע הראשון ואז עם דהירה ל-17:41 במהלך הרבע השני. הפער עמד על 24 נקודות גם בסיום המחצית הראשונה, ובשנייה בקושי הגיעו הישראליות למצבי קליעה.

ברבע השלישי היה סל אחד של לי טייכמן וברבע הרביעי רק שלשה של כהן. חמש נקודות בלבד ב-20 דקות, בזמן שהצרפתיות עשו ככל העולה על רוחן, חטפו 17 כדורים והציגו חמש שחקניות בספרות כפולות.

קלעו לישראל: איילה אורן 8, גל רביב 6, מעיין כהן 5, לי טייכמן 4, מאי בייקו 4.

איילה אורן שחקנית נבחרת הנערות של ישראל בכדורסל. פיב"א אירופה, אתר רשמי
לא ערב נעים. איילה אורן/אתר רשמי, פיב"א אירופה

נבחרת הקדטים של ישראל (עד גיל 16) ניצחה 65:73 את איטליה במשחק השני בשלב הבתים של אליפות אירופה. כעת שתי הנבחרות במקום השני בבית ד' עם מאזן 1:1, כשבראש ניצבת יוון.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully