וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנערות עלתה לראשונה בהיסטוריה לאליפות העולם

הישג אדיר לישראל: הנבחרת השיגה את הכרטיס הנכסף בזכות עלייה לחצי גמר אליפות אירופה אחרי 64:68 על פורטוגל המארחת

מחוץ לקווים, 8.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

שבוע לאחר שנבחרת הנוער הבטיחה העפלה לאליפות העולם, גם נבחרת הנערות של ישראל עשתה את זה הערב (חמישי). אחרי שהעפילה לרבע גמר אליפות אירופה לראשונה מאז 1971, הנבחרת ניצחה את 64:68 את המארחת פורטוגל, עלתה לחצי הגמר ועקב כך גם השיגה את הכרטיס ההיסטורי לאליפות העולם (עד גיל 19) שתתקיים ביולי 2025.

בשבת (18:00) ייערך חצי הגמר בו תפגוש ישראל את צרפת, שהביסה אותה ב-30 הפרש בשלב הבתים. המנצחת תפגוש בגמר את העולה מחצי הגמר בין ספרד לסרביה.

נבחרת הנערות של ישראל בכדורסל. פיב"א אירופה, אתר רשמי
הישג נפלא. נבחרת הנערות חוגגת/אתר רשמי, פיב"א אירופה

פורטוגל, שהייתה בלתי מנוצחת בטורניר עד הערב, פתחה בסערה עם 0:9 ועלתה כבר ליתרון דו-ספרתי (5:15) אבל גל רביב, נטע מישר ואיילה אורן צימקו ל-17:12 בסיום הרבע הראשון. המארחות שוב ברחו לפער דו-ספרתי, אלא שמעיין כהן הגיבה עם שתי שלשות, ההגנה התייצבה ואורן ורביב דאגו לקבוע 33:33 בהפסקה.

גם את הרבע השלישי החלה פורטוגל עם ריצת 0:6, אבל כהן שוב צלפה מחוץ לקשת ורביב העלתה את ישראל ליתרון ראשון: 43:44. שלשה של מישר סידרה לאחר מכן 48:50, אם כי את הרבע השלישי סיימה המארחת ביתרון 50:52. הפער צמח לחמש נקודות במהלך הרבע האחרון, אלא שגם הפעם כהן ומישר קלעו מחוץ לקשת והפכו את התוצאה ל-62:63. הפורטוגליות לא הצליחו לייצר נקודות, ומנגד מישר בסל קל ורביב עם קליעות מהקו סגרו סיפור וחגגו יחד עם מאמנן רועי אייזנברג.

עוד בוואלה

חווית גלישה וטלוויזיה איכותית בזול? עכשיו זה אפשרי!

לכתבה המלאה
גל רביב שחקנית נבחרת הנערות של ישראל בכדורסל. פיב"א אירופה, אתר רשמי
הובילה את רשימת הקלעיות. גל רביב/אתר רשמי, פיב"א אירופה

קלעו לישראל: גל רביב 20 נקודות (7 אסיסטים), איילה אורן 19 (10 ריבאונדים), מעיין כהן 15, נטע מישר 11, מאי בייקו 3, מאיה אלמליח, לי טייכמן, נועה מגד, נעמי כהן מינץ שותפו ולא קלעו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully