וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחד מתוך חמישה הלך. על הפיניש הצרפתי בענפי הכדור

10.8.2024 / 7:41

אחרי ההישגים בג'ודו ובשחייה, לאימפריית הספורט שאירחה את המשחקים האולימפיים נותרו עוד ארבעה גמרים בענפי הכדור. שליחנו על השעות שיעצבו סופית את החותם מפריז 2024 לאוהדים המקומיים

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

מתחילים לראות את הסוף. יש עוד יומיים, בקושי, כי מחר (ראשון) בערב טקס הנעילה וכבר מתחילים להתגעגע. איך מעבירים ארבע שנים עד לוס אנג'לס 2028?

עוד מוקדם לסכם, בטח לנו הישראלים, שיכולים להשיג עוד מדליות היום ומחר, וזה גם עוד לא הזמן לסכם עבור המארחת צרפת שנכנסת לשיגעון היום, אפילו יותר ממה שהיה כאן עד כה. איזו מדינת ספורט עצומה זו צרפת. נכון להבוקר היא עם 56 מדליות, 14 מתוכן מזהב. 10 מכל המדליות הגיעו מענף הג'ודו וארבע מתוך 14 המדליות המוזהבות הביא בגופו לאון מרשאן, מלך הבריכה ואחד מגיבורי המשחקים האולימפיים. גם טדי רינר נתן עבודה, זכה זהב אישי על מזרן הג'ודו והיה שותף בכיר לזהב הקבוצתי.

אבל לצד כל אלה, 48 השעות האחרונות שהחלו אמש בפארק דה פראנס, הן לגמרי הזמן של ענפי הכדור - ושימו לב לעומק של צרפת: חמישה גמרים בכדור כוללים נבחרת צרפתית. נבחרת הכדורגל הפסידה אמש לספרד בגמר הגברים. שלושה מארבעת הגמרים שנותרו לצרפתים בענפי הכדור יתקיימו היום, לפי הסדר הבא: כדורעף גברים מול פולין, כדוריד נשים מול נורבגיה וכדורסל גברים מול ארצות הברית. מחר יהיה הגמר מול ארצות הברית גם בכדורסל נשים, ב-16:30 שעון ישראל, מספר שעות לפני טקס הנעילה.

נבחרת הנשים של צרפת בכדוריד. THOMAS COEX/AFP, GettyImages
גם הן רוצות זהב. נבחרת צרפת בכדוריד נשים/GettyImages, THOMAS COEX/AFP

הצרפתים דחפו את הנבחרות שלהם בעידוד עצום מהיציעים. אמש הם היו שותפים לקאמבק גדול על הדשא בפארק דה פראנס ביחד עם תיירי הנרי והחבורה שלו, אבל זה לא הספיק למהפך וספרד לקחה את הזהב בתום הארכה. אחד מתוך חמישה גמרים הלך. עכשיו נותרו להם ארבעה והם רוצים כמה שיותר זהב כדי לזכור את האולימפיאדה הזו הרבה שנים קדימה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully