וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך ארה"ב שוב פישלה בשליחים? קרל לואיס: "לפוצץ את המערכת"

האמריקאים המשיכו את המסורת הכושלת ושוב נפסלו בגמר, חברי הנבחרת מרצים, קארל לואיס המום מהכישלונות הבלתי נגמרים ורומז להתנהלות קלוקלת

קנדה ניצחה אתמול (שישי) בגמר השליחים 4 כפול 100 וזכתה במדליית הזהב, אבל עם כל הכבוד למדליה של אנדרה דה גראס הגדול - הסיפור הוא שוב הפאשלה של הנבחרת האמריקאית, שהגיעה כפייבוריטית הברורה, אבל שוב נפסלה.

הכישלון של ארצות הברית הוא האחרון בסדרה ארוכה ומסורת של פאדיחות, מכיוון שמאז שנת 2000 היא לא זכתה במירוץ שבו נהגה לשלוט.

קני בדנארק מעביר את המקל באיחור בריצת השליחים של ארה"ב, פריז 2024. רויטרס
עבודת צוות לא מתואמת. עוד טעות לרשימה/רויטרס
נבחרת השליחים של ארה"ב אחרי הכישלון בפריז. רויטרס
נבחרת השליחים של ארה"ב אחרי הכישלון בפריז/רויטרס

כריסטיאן קולמן נתן לאמריקאים התחלה נהדרת, אבל בסופו של דבר התנגש למעשה עם קני בדנארק במסירה הראשונה. הם התאוששו וסיימו טוב אבל נפסלו מכיוון שההחלפה לא הייתה חוקית.

"זה פשוט לא קרה", אמר קולמן. "אולי יכולנו להשקיע עוד קצת עבודה. אני פשוט חושב שברגע הזה - זה לא קרה".

מאז 1995, באולימפיאדה ובאליפות העולם, לארצות הברית היו 11 (!) פעמים שבהן נפסלה בשל נפילת המקל או סיבות אחרות. "בסופו של דבר ידענו מה אנחנו מסוגלים לעשות", אמר קיירי קינג, שרץ שלישי. "יצאנו לפה והייתה לנו חשיבה של אין ניצחון בלי לקחת סיכונים, אז יצאנו לשם והלכנו על זה בגדול. זה לא קרה".

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה

אתלט העבר האגדי קרל לואיס, שזכה פעמיים בזהב אולימפי בריצת שליחים 4x100, קטל את ראשי הנבחרת האמריקאית. כידוע, האמריקאים זכו בריצת השליחים הזאת 15 פעמים - 13 יותר מכל מדינה אחרת - אבל לא מאז שנת 2000, כאשר יש להם רק מדליית כסף אחת מ-2004 ב-24 השנים האחרונות.

"הגיע הזמן לפוצץ את השיטה. זה ממשיך להיות בלתי מקובל לחלוטין", אמר לואיס, "ברור שכולם באיגוד האתלטיקה עוסקים יותר במערכות יחסים מאשר בניצחון. אף ספורטאי לא צריך לעלות על המסלול ולרוץ מירוץ שליחים נוסף עד שהמערכת הזו תשתנה מלמעלה למטה".

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully