וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סרביה כועסת אחרי שיברון הלב: "קרו פה דברים מוזרים"

בוגדנוביץ' ופשיץ' באו בטענות נגד השיפוט לאחר ההפסד הדרמטי לארה"ב: "הם לא זקוקים לעזרה כזאת. לא קיבלנו מהם כבוד"

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

לפי סטיב קר, נבחרת סרביה שיחקה אמש (חמישי) "משחק מושלם". השלמות הזו אפשרה לה להוביל ב-17 הפרש על נבחרת ארצות הברית הגדולה, ולהתקרב לאחת הסנסציות הגדולות בתולדות האולימפיאדה - אלא שאז הפייבוריטית הגדולה לזכייה החלה לחזור, הכוכבים נצצו ובתום סיום דרמטי עלו סטפן קרי, לברון ג'יימס וחבריהם לקרב על הזהב עם 91:95 בלתי נשכח.

בשורות המפסידה התגאו בפייט העצום וביקרו את השופטים על מספר שריקות מעוררות מחלוקת במהלך הרבע הרביעי. "ניסינו לדבר איתם והם לא היו מוכנים לדבר איתו", אמר בוגדן בוגדנוביץ' על השופטים. "הם פשוט הלכו. זה בסדר. ארצות הברית לא זקוקה לעזרה כזו מולנו. אנחנו לא קיבלנו את אותה העזרה, כשהם אחזו אותנו בשתי ידיים. אני לא אוהב לדבר על שופטים, רציתי לנצח למרות השופטים".

המאמן הוותיק סבטיסלב פשיץ' הסכים. "אני כועס, כי לא קיבלנו כבוד מהשופטים. השחקן הטוב בעולם זרק רק ארבע זריקות עונשין ב-37 דקות", אמר על ניקולה יוקיץ'. "אם הסקורר הכי טוב שלנו בוגדן בוגדנוביץ' משחק 32 דקות וזורק רק זריקת עונשין אחת, זה אומר שדברים מוזרים קורים. אני לא מקטין מהניצחון של ארצות הברית, אבל קרו פה דברים מוזרים. כך הסתיים לו משחק מדהים שלנו".

שחקני נבחרת סרביה מאוכזבים אחרי ההפסד לארה"ב. רויטרס
הכי כואב שיש/רויטרס

"אני גאה בדרך בה נלחמנו", הוסיף בוגדנוביץ'. "לא הרמנו ידיים וכעת נביט אל עבר המשחק על הארד. יהיה קשה נגד גרמניה, אבל ננסה לעשות את המיטב". אלכסה אברמוביץ' הוסיף: "נלך הביתה עם ראש מורם. אף אחד מאיתנו לא פחד. אין לנו חרטות. האמריקאים הם פשוט מכונות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully