וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"כולם ידברו על הלילה הזה כל חייהם": ארה"ב לא נרגעת מהקאמבק

עודכן לאחרונה: 9.8.2024 / 13:30

סטיב קר אסיר תודה להשתתף ב"אחד המשחקים הכי גדולים אי פעם", סטף קרי "היה אלוהי, אלוהים היה איתו", לברון ג'יימס כבר מחכה למפגש עם צרפת: "לא יודע עוד כמה הזדמנויות יהיו לי ברגעים גדולים כאלה"

שחקני נבחרת ארצות הברית אחרי העפלה לגמר טורניר הכדורסל האולימפי/מתוך טוויטר

חובבי הכדורסל העולמי זכו אמש (חמישי) לאחד המשחקים הטובים של השנים האחרונות, כשנבחרת ארצות הברית הצליחה לחזור מפיגור 17 ל-91:95 דרמטי על סרביה הלוחמנית, בדרך לדייט עם צרפת בגמר טורניר הכדורסל האולימפי.

"אני כל כך אסיר תודה שהייתי חלק מהמשחק הזה", אמר סטיב קר. "זה אחד המשחקים הכי גדולים בהם השתתפתי. סרביה אילצה אותנו להגיע לרמה הגבוהה ביותר שלנו והחבר'ה היו נהדרים ברבע האחרון. סרביה היתה מושלמת - היא שיחקה משחק מושלם".

כל השלמות הזו לא הספיקה מול כוכבו של קר בגולדן סטייט, סטפן קרי. אחד הגארדים הגדולים בכל הזמנים חווה עד כה טורניר בינוני משהו, אך התפוצץ עם 17 נקודות כבר ברבע הראשון, בדרך ל-36 במשחק כולו.

"לחזור ככה זה מיוחד מאוד", אמר סטף. "כולנו סופרסטארים, יש פה שחקני היכל התהילה, ובכל זאת כולנו לגמרי מחויבים למשימה. לא קלעתי טוב לאורך הטורניר, אבל הביטחון שלי לא נפגע. אתה חי בשביל רגעים כאלה. לא נכנסנו לפאניקה כשהיינו בפיגור, היינו מאוד בטוחים בעצמנו שאפשר לחזור".

"כולם הולכים לזכור את הלילה הזה למשך כל חייהם - זה כמה מיוחד המשחק הזה", התמוגג קווין דוראנט, שהוסיף סל קלאץ' ענק בתוך הדקה האחרונה ועזר לסגור עניין. "סטף היה אלוהי, אלוהים היה איתו היום. זה היה אחד המשחקים הכי גדולים שראיתי ממנו. הוא התקשה לאורך הטורניר ואז הופיע, זה היה משחק סטף טיפוסי. הוא היה בכל מקום".

גם ג'ואל אמביד זכה למחמאות מ-KD, אחרי שסיפק את הסחורה ובגדול ברבע האחרון מול ניקולה יוקיץ' התשוש ועם בעיית העבירות: "הוא מדהים, הוכיח מדוע הוא אחד הגדולים אי פעם. הוא היה פשוט ענק. צרפת יהיה עוד מבחן קשה עבורנו, זה כנראה יהיה הקהל הכי רועש שפגשתי בחו"ל".

מבצע מטורף למשפחה

חבילת סלוללר ל-4 מנויים -ב100 שקלים וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה

לברון ג'יימס, שנראה אמוציונלי במיוחד בסיום, הוסיף: "אני בן 39, בדרך לעונה ה-22 שלי. אני לא יודע עוד כמה רגעים יהיו לי להתחרות על דבר כל כך גדול ולשחק במשחקים כל כך גדולים. זה היה משחק גדול. ניצחנו בזכות עבודה קשה, סטף קרי וג'ואל אמביד. החברים שלי לקבוצה מאמינים בי והצלחתי לספק את הסחורה. אנחנו כבר מחכים למפגש עם צרפת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully