וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיינית הלוהטת חשפה: כדורגלן על ניסה להתחיל איתי

8.8.2024 / 10:54

לואנה אלונסו שהסעירה את פריז כשנזרקה מהכפר האולימפי, סיפרה: "ניימאר כתב לי באינסטגרם". וגם: האם סולקה בשל "לבוש מינימלי"?

דריבל, 6.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

לצד הסקנדל סביב "הספורטאית הסקסית בעולם" אליסה שמידט והמדליה האולימפית של אתלטית האונליפאנס, במשחקי פריז 2024 זכתה לפוקוס גם השחיינית הלוהטת לואנה אלונסו מפרגוואי לאחר שנזרקה מהכפר האולימפי בעקבות בילוי בדיסנילנד. בריאיון לתקשורת הפרגוואית חשפה אלונסו שמגה-כוכב בעולם הספורט ניסה לפתות אותה באינסטגרם.

מדובר בלא אחר מאשר ניימאר - כמה מפתיע. השיחה בין השניים התפתחה אחרי שכדורגלן העל הברזילאי עשה לייק לאחד הפוסטים של השחיינית באינסטגרם: "הוא שלח לי הודעה פרטית. זה כל מה שאני יכולה לפרט", סקרנה אלונסו. "עניתי באיחור. לא קיבלתי את ההודעה, היא נשארה ב'בקשות'. שבועיים אחר כך עניתי לו והוא הגיב לי בחזרה", הוסיפה מבלי לספר מעבר לכך.

ב"דיילי מייל" סיפרו שאחת הסיבות לסילוקה של אלונסו מהכפר האולימפי הייתה שהיא "הסיחה את דעתם של ספורטאים אחרים בלבוש המינימלי והניסיונות שלה לפתות אתלטים אחרים", אך השחיינית, שכבר הספיקה להודיע על פרישה אחרי האירוע הביזארי בפריז, מיהרה להכחיש את הדיווח וכתבה בסטורי: "תפסיקו להפיץ מידע כוזב. לא אתן לשקרים להשפיע עליי".

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully