וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עם ריקוד סקסי: ספורטאית האונליפאנס הדהימה והגיעה לפודיום

8.8.2024 / 7:02

אלישה ניומן בת ה-30 זכתה במדליית ארד בקפיצה במוט והגיבה בטוורקינג שלא רואים כל יום על במת הספורט הגדולה מכולן. לפי הערכות היא מרוויחה מיליון יורו בשנה מהפלטפורמה למבוגרים בלבד

דריבל, 6.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

אלישה ניומן עשתה אמש (רביעי) היסטוריה, כשהפכה לקנדית הראשונה אי פעם שזוכה במדליה אולימפית בקפיצה במוט. אחרי שלא הצליחה להגיע לפודיום ב-2016 ו-2020, האתלטית בת ה-30 קבעה את הישג השיא בקריירה שלה כשעברה גובה של 4.85 מטר - הישג שגרם לה לפצוח בטוורקינג שלא רואים כל יום על במת הספורט הגדולה מכולן.

אבל זו לא ההיסטוריה היחידה שניומן עשתה - מדובר, ככל הנראה, בנציגת אונליפאנס הראשונה אי פעם שמגיעה לפודיום אולימפי. מי שהוכתרה כ"אחת הספורטאיות הסקסיות של פריז 2024" אמרה לפני כשנתיים ל"דיילי מייל" כי "בין אם ארצה בכך או לא, עולם הספורט מסתכל עלי בצורה מינית. זה קורה באופן טבעי בגלל מה שאני לובשת ובשל היופי שלי. גם אם הייתי מופיעה עם גרביונים גדולים וחזיית ספורט שהיתה מכסה את הבטן שלי, אנשים עדיין היו מסתכלים עלי באופן מיני. אין לזה סוף".

וזו, לטענתה, הסיבה שפתחה עמוד באתר למבוגרים בלבד, בו היא גובה מ-58 אלף עוקביה 13 דולר לחודש כדי לצפות בתמונות וסרטונים חושפניים שלה. "כשהצטרפתי לאתר, זה היה חשוב לי מאוד להיות חלק ממשהו שנמצא בשליטתי".

sheen-shitof

עוד בוואלה

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
קופצת המוט הקנדית אלישה ניומן. Daniela Porcelli/Eurasia Sport Images, GettyImages
ככה היא חגגה/GettyImages, Daniela Porcelli/Eurasia Sport Images

בריאיון שהעניקה לתקשורת הפינית מוקדם יותר השנה הוסיפה וסיפרה: "רציתי שתהיה לי פלטפורמה בה אוכל להרוויח כסף ולהעניק למעריצים שלי משהו מיוחד מאוד. אונליפאנס מאפשרת לי להרוויח כסף שלא חשבתי שאוכל להרוויח. לעולם לא יכולתי להרוויח כך רק כספורטאית". לפי "מארקה", ניומן משלשלת לכיסה מיליון יורו לשנה מהאתר למבוגרים בלבד - וזה לפני התהילה העולמית לה זכתה אמש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully