וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לכלוכים והדחות: סקנדל בגרמניה סביב "הספורטאית הסקסית"

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 8:39

אחרי שנבחרת השליחים מעורב לא העפילה לגמר, רץ גרמני רמז שאליסה שמידט הועדפה בגלל שיקולים לא מקצועיים. זה נגמר בסקנדל, הדחה והתנצלות

מחוץ לקווים, 4.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

גרמניה סוערת אחרי התקרית במירוץ 4 פעמים 400 מעורב, אחרי מתיחות קשה בין השליחים והשליחות והטענות הפומביות נגד אליסה שמידט, הרצה המפורסמת, שמכונה "הספורטאית הסקסית בעולם" ונהנית מפופולריות גדולה בעולם עם 5 מיליון עוקבים באינסטגרם - ועל פי הטענות הועדפה בנבחרת ושובצה בה בגלל שיקולים פופוליסטיים. הנבחרת הגרמנית לא הצליחה להעפיל לגמר, ואכזבה מאוד.

הרצה לונה בולמהן רמזה שהיא אמורה הייתה להיבחר ולהיות אחת השליחות, והגרמנייה בת ה-24 כתבה באינסטגרם "כן, אני הרצה השנייה הכי מהירה על הנייר, אבל לא, לא נבחרתי להיות בנבחרת השליחים". הזמן הכי טוב שלה השנה בריצת 400 מטר היה 5172 שניות, ואילו של שמידט 52.18 שניות. עם זאת יש לציין ששמידט הייתה חלק מהנבחרת שהבטיחה את ההעפלה לפריז.

אליסה שמידט רצה אולימפית. GettyImages
הועדפה בגלל שיקולים לא מקצועיים? אליסה שמידט/GettyImages

הפרשה הסתבכה אחרי שבן הזוג של בולמהן, ז'אן פול ברדו - שגם הוא חבר בנבחרת השליחים - יצא גם הוא נגד ההחלטה להעדיף את שמידט על פני בת הזוג שלו. "לא הכל הלך טוב בהחלפות, ובגלל זה לא היה לנו את הכוח", אמר ברדו אחרי המירוץ המאכזב, "התקבלו כמה החלטות שלא היו מקובלות בקרב כולם". על פי גולשים בגרמניה, הוא גם שיבש במכוון את העברת המקל במירוץ, לכאורה כדי לפגוע בנבחרת.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
אליסה שמידט. GettyImages
ההחלטה לשבץ אותה התקבלה פה אחד/GettyImages

איגוד האתלטיקה הגרמני נאלץ להגיב לטענות, ויצא בהצהרה: "ההחלטה לשבץ בנבחרת השליחים את אליסה שמידט, ז'אן פול ברדו, מנואל סנדרס ואיילו דמס התקבלה פה אחד על ידי המאמנים". בהמשך, בעקבות הביקורת של בולמהן, איגוד האתלטיקה הגרמני הודיע שהיא לא תצא לפריז, שם הייתה אמורה להשתתף במירוץ השליחות 4X400.

  • עוד באותו נושא:
  • פריז 2024

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully