וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כן, יותר מנבחרת החלומות: "ארה"ב הזו - הטובה אי פעם"

עם זאת, מאמן נבחרת סרביה פשיץ' טען לפני חצי הגמר המרתק כי "אנחנו לא מפחדים". דריימונד: "הפערים משאר העולם רק הלכו וגדלו"

דריבל, 6.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

מפגש גדול מצפה לנו מחר (חמישי, 22:00) בחצי גמר טורניר הכדורסל, כשסרביה תנסה להמם את ארצות הברית הגדולה. כמה גדולה? לפי המאמן סבטיסלב פשיץ', שיודע דבר או שניים על הכדורסל העולמי וההיסטוריה שלו, "לדעתי מדובר בנבחרת הכדורסל הטובה בכל הזמנים".

כן, קראתם נכון - יותר מנבחרת החלומות האיקונית של 1992, שגם אותה זכה המאמן הוותיק לפגוש מקרוב. "נפגוש מחר יריבה אדירה", אמר. "ממשחק למשחק הם משתפרים כקבוצה. אנחנו מכבדים את זה, אבל מכבדים גם את עצמנו ולא מפחדים. נרצה לשחק טוב. אנחנו אחת מארבע הנבחרות הטובות ביותר, וזו הצלחה גדולה, אבל צריך להמשיך קדימה - המטרה היא לזכות במדליה".

ניקולה יוביץ', שהחמיץ את רבע הגמר הדרמטי מול אוסטרליה בשל פציעה, נמצא בספק גם לחצי הגמר.

שחקני נבחרת ארצות הברית לברון ג'יימס, ג'ואל אמביד. Michael Reaves, GettyImages
בדרך לעוד נוקאאוט אמריקאי? לברון ואמביד/GettyImages, Michael Reaves

ארצות הברית הביסה את סרביה בשני המפגשים בין הנבחרות בשבועות האחרונים - תחילה במשחק הכנה ואז בשלב הבתים. על כן, אין זה מפתיע שדריימונד גרין חושב שהפער בין האמריקאים ויתר העולם רק הולך וגדל - אף שה-NBA מוצף בשנים האחרונות בשלל כוכבים בינלאומיים.

"יש דיבור שמדינות אחרות מצמצמות פערים מארצות הברית, אבל זה לא נראה לי", אמר שחקן גולדן סטייט. "האמת שזה נראה בדיוק הפוך. זה נראה כאילו הפער רק הולך וצומח. נבחרת ארצות הברית טובה מתמיד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully