וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גרמניה חולמת על מדליה ראשונה, סרביה על סנסציית ענק

אלופת העולם תתמודד בחצי הגמר האולימפי המארחת צרפת, מדליסטית הכסף מטוקיו. אחרי קאמבק אדיר, יוקיץ' וחבריו ינסו להפתיע את ארצות הברית

דריבל, 6.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

זהותן של שתי מדליסטיות אולימפיות בכדורסל בפריז 2024 תיקבע מחר (חמישי) בתום צמד מפגשי ענק בחצי הגמר, בין נבחרות שכבר שיחקו זו מול זו בשלב הבתים: המארחת צרפת תנסה לגבור על גרמניה, בעוד שסרביה חולמת להפתיע את ארצות הברית.

צרפת - גרמניה (18:30)

אלופת העולם המכהנת רוצה להשיג את המדליה האולימפית הראשונה בתולדותיה, אך המארחת נחושה לשחזר את ההעפלה לגמר שרשמה בטוקיו לפני שלוש שנים, אחרי שהצליחה להדיח את קנדה בניגוד ללא מעט תחזיות. כל הניצחונות של גרמניה עד כה היו בהפרש דו-ספרתי, כולל 71:85 על צרפת בשבוע שעבר. אף שהטריקולור מובילים 9:13 במאזן המפגשים הישירים בין הנבחרות, הם הפסידו בארבעה מחמשת האחרונים.

שחקני נבחרת ארצות הברית לברון ג'יימס, אנתוני אדוארדס. Michael Reaves, GettyImages
ארצות הברית מתכננת להמשיך לחגוג בדרך לזהב/GettyImages, Michael Reaves

ארצות הברית - סרביה (22:00)

ניקולה יוקיץ' התעלה בהארכה אחרי שהוא ונבחרתו חזרו מפיגור בן 24 נקודות לפני שהדיחו את אוסטרליה ברבע הגמר, אלא שהפעם יצטרך הסופרסטאר הסרבי להתמודד שוב עם שלישיית הסנטרים - אנתוני דייויס, באם אדבאיו וג'ואל אמביד שנראה מצוין בניצחון של ארצות הברית על ברזיל אתמול. סרביה כבר הובסה פעמיים על ידי האמריקאים בקיץ הזה, הן במשחק הכנה והן במחזור הראשון בשלב הבתים בטורניר האולימפי. ברור לכל שזו תהיה סנסציה גדולה אם בשחזור הגמר מריו 2016, הבלקנים יצליחו להדיח את מדליסטית הזהב בארבע האולימפיאדות האחרונות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully