וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החוזה השישי בגודלו בתולדות ה-NBA: מרקאנן נשאר ביוטה

הפיני חתם לחמש שנים נוספות עם הג'אז תמורת 238 מיליון דולר, וימשיך בקבוצה בה הפך לאולסטאר למרות שעורר עניין אצל אחרות

דריבל, 6.8/עריכת וידאו: זיו שטיינר

סן אנטוניו, פילדלפיה וגולדן סטייט הוזכרו כקבוצות שהתעניינו בלאורי מרקאנן, אבל הפורוורד הפיני יישאר ביוטה. היום (רביעי) דווח שהוא חתם על הארכת ההתקשרות עם הג'אז תמורת החוזה השישי הכי גדול בתולדות ה-NBA: 238 מיליון דולר לחמש שנים.

בכפוף להסכם הקיבוצי בין ארגון השחקנים לליגה, מרקאנן שהיה אמור להיכנס לעונה האחרונה בחוזהו הקודם, לא יוכל לעבור בטרייד בששת החודשים הקרובים. מאחר שב-6 בפברואר 2025 יחול המועד האחרון לטריידים בעונה הקרובה, החוזה החדש מבטיח שמרקאנן ישחק ביוטה לפחות עד הקיץ הבא.

השחקן בן ה-27 השתדרג בפן האינדיבידואלי ביוטה, שהעניקה לו תפקיד מרכזי בהיררכיה בניגוד לקבוצותיו הקודמות. במדי המורמונים סיפק מרקאנן את שתי העונות הטובות ביותר שלו בקריירה: ב-2022/23 הוא נבחר להופיע באולסטאר בפעם הראשונה והוכתר לשחקן המשתפר של העונה הודות לממוצעים של 25.6 נקודות, 8.6 ריבאונדים ואחוזי שלשות של 39.1%, בעוד שבעונה האחרונה הוא רשם 23.2 נקודות, 8.2 כדורים חוזרים ם-39.3% מעבר לקשת.

הארכת החוזה תאפשר לג'אז לבנות את עתידם סביב מרקאנן, או לנצל את הנכס כדי לבצע בעתיד טרייד שיעניק להם בחירות דראפט טובות לבנייה מחודשת של הסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully