וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סן אנטוניו במירוץ אחר מארקנן, נחשפה הצעת גולדן סטייט

הספרס שוקלים להעניק לוויקטור וומבניאמה חבר חדש ונוצץ בקו הקדמי. הווריירס הציעו ליוטה את מוזס מודי ומספר בחירות דראפט

מחוץ לקווים, 21.7/צילום: מערכת וואלה. עריכת וידאו: נועה לוי

רוב קבוצות ה-NBA כבר השלימו את הבנייה שלהן לקראת עונת 2024/25, רוב השמות הגדולים שהיו מועמדים לטרייד כבר מצאו בתים חדשים, וכעת עושה רושם שסימן השאלה הגדול ביותר שנותר הוא זה של לאורי מארקנן.

יוטה משדרת שהיא מוכנה לוותר על הכוכב הפיני שלה, שהעמיד אשתקד ממוצעים של 23.2 נקודות (48 אחוז מהשדה, 40 אחוז ל-3) ו-8.2 ריבאונדים - עבור המחיר הנכון. לפי העיתונאי האמריקאי ברט סיגל "הטלפון לא הפסיק לצלצל בתחילת הקיץ", ועל הקו היום שלל קבוצות - מינסוטה, סן אנטוניו, מיאמי וסקרמנטו היו הראשונות.

בעוד ההיט והטימברוולבס לא היו בקשר אמיתי עם הג'אז, וסקרמנטו יצאה מהמירוץ לאור הנחתת דמאר דרוזן, שתי המועמדות המובילות לעת עתה הן גולדן סטייט, והספרס. הווריירס, כך נטען, הגישו הצעה שכוללת את מוזס מודי ומספר בחירות סיבוב ראשון, תוך שהם נמנעים מלכלול את אחד משני הכוכבים הצעירים שלהם - ג'ונתן קומינגה או ברנדון פדז'מסקי.

אמש טען העיתונאי מארק שטיין שהווריירס מעדיפים לשמור על פדז'מסקי, ויהיו מוכנים לכלול את קומינגה בעסקה על מארקנן. כך או כך, המגעים בין הצדדים בימים האחרונים התקררו.

שחקן יוטה ג'אז לאורי מארקנן. Patrick Smith, GettyImages
סחורה חמה. מארקנן/GettyImages, Patrick Smith

מי שעשויה לנצל את ההתקררות הזו היא סן אנטוניו, כאמור. הספרס הביאו במהלך הקיץ את כריס פול והאריסון בארנס, ובכך שידרו שהם לא מכוונים לעונת טנקינג נוספת, ומאמינים ביכולת של ויקטור וומבניאמה להתחרות על הפליי-אין. לפי סיגל, הם יהיו מוכנים לכלול בעסקה על הכוכב הפיני את קלדן ג'ונסון, בצירוף מספר בחירות סיבוב ראשון עתידיות.

באותו דיווח אף נטען שהקבוצה שיכולה להציע ליוטה את ההצעה הטובה מכולן היא אוקלהומה סיטי, שמחזיקה בארבע בחירות סיבוב ראשון ב-2025, כולל את הבחירה של יוטה, ועדיין לא ניצלה את שלל הבחירות שלה כדי להתחזק (אלכס קארוסו הגיע תמורת ג'וש גידי, אייזאה הרטנשטיין כשחקן חופשי).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully