וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דור תורג'מן על החזרה והניצחון של מכבי ת"א: "כיף לחזור להבקיע"

עודכן לאחרונה: 7.8.2024 / 12:54

האלופה שוב קרטעה בניצחון על פוניבז', למרות המהפכה בהרכב של לאזטיץ': "בשלב הזה של העונה, התוצאות חשובות מהיכולת". תורג'מן: "נקווה להשלים את המשימה". סיסוקו מתאקלם ועשוי לשחק בגומלין, סידורי הטיסות מטרידים את הקבוצה

תקציר: פוניבז' - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב גברה אמש (שלישי) 1:2 על פוניבז' הליטאית במשחק החוץ בוילנה ועשתה צעד גדול מאוד בדרך לשלב הפלייאוף של הליגה האירופית, שם כבר מחכה לה באצ'קה טופולה הסרבית. הצהובים שוב לא הבריקו, אבל הפעם, בניגוד לצמד המשחקים הקודם נגד סטיאווה בוקרשט, ידעו לשמור על הנצחון יקר הערך, בשאיפה לסיים את העבודה, בגומלין שיערך ביום חמישי הבא בהונגריה.

אולי בגלל הפתיחה המוחצת, למשך דקות ארוכות מדי הקבוצה היתה די אנמית ולא סיכנה יתר על המידה את שער הליטאים. המאמן ז'ארקו לזאטיץ' עשה סוג של מיני מהפכה, בעיקר בחלק הקדמי, כאשר כל שחקני שלישיית ההתקפה, שגיב יחזקאל, דור תורג'מן והישאם לאיוס, פתחו לראשונה בהרכב הפותח. לזאטיץ' נהנה כאמור מסגל רחב יותר לעומת המשחקים הקודמים, כאשר גם אושר דוידה, רוי רביבו ועידו שחר מקבלים דקות ראשונות אצל הסרבי.

דור תורג'מן אמר לאתר הרשמי של מכבי תל אביב: "זה הבית שלי פה, כיף להיות פה, עוד נחזור לנצח ולכבוש. שמח שהתחלנו טוב עם שני שערים מהירים, טיפה הלכנו אחורה אבל שמח שניצחנו. התגעגעתי מאוד לחבר'ה, יש צוות חדש, וכיף לכבוש במשחק הראשון שלי העונה, ונקווה להשלים את העבודה בשבוע הבא ולהמשיך לשלב הבא, ושעוד אבקיע הרבה שערים העונה".

שחקני מכבי תל אביב חוגגים שער נגד פוניבז'. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
העיקר הניצחון. האלופה חוגגת/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

"בזמן הזה של העונה, הדבר הכי חשוב הוא לנצח ולעבור שלב", אמרו בקבוצה. "מודעים לכך שנצטרך להשתפר, ככל שיעבור זמן הקבוצה תתחבר ותשתפר, אבל כרגע התוצאות חשובות יותר ונעשה הכל כדי להבטיח לעצמנו מקום בשלב הבתים של הליגה האירופית".

הקשר ממאלי איסוף סיסוקו ערך כבר אימון בכורה עם הקבוצה ואף נכלל אמש בסגל, אך לא קיבל דקות במשחק. בקבוצה רוצים לתת לקשר להתאקלם ולהתחבר תחילה לחברים החדשים וייתכן שבגומלין הוא כבר יקבל דקות ראשונות.

אנשי האלופה ממשיכים בנסיונות למצוא שחקני חיזוק נוספים, כאשר המטרה היא לצרף שחקן כנף זר לצד ימין וזר נוסף לכנף שמאל.

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
הישאם לאיוס, מכבי תל אביב. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
בכורה בצהוב. לאיוס/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל
שחקן מכבי תל אביב, שגיב יחזקאל. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
עדיין אין שדרוג בהתקפה הצהובה. יחזקאל/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

לצד השמחה מהנצחון בליטא, התקבלה אמש החלטה של ראשי המועדון שלא לחזור לישראל אחרי המשחק, כאשר הקבוצה צפויה לשוב בטיסה מליטא לוורשה שבפולין ומשם תמשיך ישירות להונגריה ותשהה בעיר סומבטהיי, שם גם יערך הגומלין מול פוניבז' ביום חמישי הבא. המשמעות היא שהשחקנים יהיו שבוע בלי משפחותיהם, בתקופה די רגישה.

עוד לפני ההמראה שלשום מישראל ובשל המצב הבטחוני המעורער כאן בארץ, נתקלו הצהובים בקשיים למצוא טיסות מישראל לליטא, כאשר גם הטיסה מוורשה לוילנה, לא נסגרה סופית, אלא רק אחרי נחיתת הקבוצה בפולין. בעקבות זאת ראשי הקבוצה החליטו שלא לקחת סיכון ולא לשוב היום לישראל, בעיקר לאור הקושי והבעיתיות בכל סידורי הטיסות והתחבורה, עם חשש אמיתי שהקבוצה לא תצליח למצוא לעצמה טיסה נוספת בהמשך השבוע. הקבוצה תמריא מוורשה ישירות להונגריה, לעיר סומבטהיי, שם גם יארח הגומלין מול הליטאים, זאת לאחר שאצטדיון הבוז'יק ארנה בבודפשט, אינו זמין למשחק בחמישי הבא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully