וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי תל אביב לא תחזור לישראל, לאזטיץ' על הניצחון: "צעד קדימה"

הצהובים ימשיכו מליטא להונגריה בשל המצב הבטחוני והקושי למצוא טיסות. המאמן סיכם את ה-1:2 על פוניבז': "מרוצה מאיך שהגבנו"

תקציר: פוניבז' - מכבי תל אביב 2:1/ספורט1

מכבי תל אביב עשתה הערב (שלישי) צעד משמעותי אל עבר שלב פלייאוף הליגה האירופית כשניצחה 1:2 את פוניבז' במסגרת סיבוב המוקדמות השלישי בליטא. הצהובים נהנו משערים של דור פרץ ודור תורג'מן והשיגו מקדמה לקראת הגומלין בשבוע הבא. עלייה לשלב הפלייאוף יבטיח למעשה לאלופה הישראלית השתתפות בשלב בתים אירופי, כשגם הפסד בפלייאוף יהיה שווה מעבר לשלב הבתים בקונפרנס ליג.

בשל המצב הביטחוני והקושי במציאת טיסות לישראל והחוצה, מכבי תל אביב אמורה להישאר בחו"ל וככל הנראה תמריא כבר מחר להונגריה ותשהה שם עד הגומלין שייערך ביום חמישי הבא בבוז'יק ארנה בסומבטהיי. הצהובים צפויים לשהות בהונגריה ולעשות את כל ההכנות למשחק שם.

לאחר הניצחון בוילנה, ז'ארקו לאזטיץ' התייחס לניצחון: "זה המחצית הראשונה של המפגש, תמיד קשה במסגרות אירופיות, משחק קשה, לא ציפינו לפחות. אני מרוצה מהניצחון, בטח כשאתה פותח את המשחק כפי שפתחנו עם 0:2 אחרי עשר דקות, מצבים, תנועה טובה של הכדור. במחצית השנייה פתחנו טוב עם הזדמנות או שניים. לאחר טעות ספגנו שער אבל מגיעות מחמאות גם לפוניבז', בעיקר על עשרים הדקות האחרונות. לא היה להם מה להפסיד והם לחצו אותנו. אני מרוצה מאיך שהגבנו, זה צעד קדימה לאחר ההפסד במשחק האחרון ואני מרוצה. זה רק המשחק הראשון, אני מקווה שנוכל לחזור על דברים טובים שעשינו במחצית הראשונה".

שחקן מכבי תל אביב, דור פרץ. מכבי תל אביב בכדורגל, אתר רשמי
סיבות לאופטימיות. דור פרץ/אתר רשמי, מכבי תל אביב בכדורגל

עוד הוסיף והתייחס לקראת הגומלין: "זה היה שונה לשחק על סינטטי, עכשיו יהיו לנו כמה ימי מנוחה ונמשיך לעבוד על משטח רגיל. אני מצפה מהקבוצה שלי להראות איכות, יש לנו ניסיון במשחקים כאלה. יש לנו 9 ימים להתכונן וזה טוב מאוד עבורנו, בעיקר עכשיו כשהצטרפו 7 שחקנים חדשים שלא התאמנו איתנו הרבה. יהיה לנו זמן להתכונן, לעבוד על להיות רגועים עם הכדור, תנועה ללא כדור. הקבוצה הזו מסוכנת במעברים והם הראו את זה בכמה מצבים היום ונצטרך להתכונן טוב לגומלין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully