וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראשת עיריית פריז נוקמת: "לכו לעזאזל, ימין קיצוני"

עודכן לאחרונה: 6.8.2024 / 17:01

אן הידלגו זעמה: "לעזאזל עם כל אלה שרצו לנעול אותנו במלחמה של כולם נגד כולם!". דווין בוקר המשיך את המאבק נגד נואה ליילס, סנופ דוג עושה מיליונים, מתקפה על סימון ביילס: "דוחה"

מחוץ לקווים, 4.8/עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

המשחקים האולימפיים בפריז נמשכים, ועמם הדיווחים החיים על האירועים הספורטיביים ומה שמסביבם.

17:00: ראשת עיריית פריז נוקמת: "לכו לעזאזל, ימין קיצוני"

אן הידלגו, ראשת עיריית פריז, יוצאת בראיון נקמה ל"לה מונד", אחרי הביקורות המוצלחות על המשחקים האולימפיים בפריז 2024 - גם על ידי תושבים, וגם על ידי תיירים מחוצה לה. "כשיש תחושה משותפת של אחווה, של הומניזם, שגורמים לנו להרגיש טוב, אנחנו הפריזאים, אנחנו הצרפתים, אנחנו גאים.

"יש גם הערצה לעיר המדהימה הזו, שלא הרבה אנשים מבינים, ובו בזמן קולות של שנאת פריז. למה? כי פריז היא עיר כל החירויות, עיר המקלט של הלהט"ב, העיר שבה אנחנו חיים ביחד, עיר שיש בה ראשת עיר, שמאלנית, בנוסף להיותה ממוצא זר ודו-לאומי, בנוסף פמיניסטית ואיכותית. לעזאזל עם הריאקציונרים, שיילכו לעזאזל עם הימין הקיצוני הזה, לעזאזל עם כל אלה שרצו לנעול אותנו במלחמה של כולם נגד כולם!".

16:00: הגולש הצרפתי קאולי ואסט זכה במדליית זהב בטהיטי, אבל בצרפת לא יכולים שלא להתרגש מהגילוי של אמו. "כשהוא התחרה אני בכלל טיפלתי בגינה, אני עוסקת בגננות, אני אוהבת לשתול", סיפרה, "באיזשהו שלב שמעתי את השכנה שלי צועקת משהו, ואז הבנתי". ואסט עצמו סיפר אחרי הזכייה: "אין ספק שכשאני חוזר הביתה אני אצטרך לעבוד קצת עם המגרפה בחצר, האישה הזאת גוזמת הכל, כל הזמן".

המתחרים בקרב 10, פריז 2024. Richard Heathcote, GettyImages
"לעזאזל עם כל אלה שרצו לנעול אותנו במלחמה של כולם נגד כולם!"/GettyImages, Richard Heathcote

9:30: נמשכת המתיחות בין נואה ליילס לשחקני ה-NBA, שמפרגנים בצרות עין לזכייה שלו במדליית זהב בריצת 100 מטר. כזכור, ליילס זכה באליפות העולם, ואחריה לגלג על ה-NBA והליגה שמכתירה את האלופה כ"אלופת העולם". ליילס אמר ש"אלופי עולם של מה? של ארה"ב?". ההערה הזאת גררה לא מעט תגובות של שחקני NBA, כולל קווין דוראנט.

על פי דווין בוקר, "אני עדיין לא מסכים עם ההערה שלו, אני מרגיש שהכישרונות הכי גדולים בעולם נמצאים ב-NBA, ואת זה אומר לכם מישהו שזכה במדליית זהב, ועדיין מאמין שלהיות אלוף NBA קשה יותר מאשר לזכות במדליית זהב".

ג'וש הארט, שחקן ניו יורק ניקס, צייץ לפני המירוץ שלו "אני עדיין הייטר", לפני שנאלץ להחמיא וצייץ "ריספקט". כמו כן אמר "איך יכול להיות שהוא אלוף עולם, מולי הוא לא התחרה".

נואה ליילס אצן אמריקאי, אלוף אולימפי פריז 2024. רויטרס
מרגיז את הכוכבים, עדיין. ליילס/רויטרס

9:00: דיווחים בארה"ב טוענים: סנופ דוג, כוכב ההיפ הופ ששוהה בפריז למשחקים האולימפיים, מקבל 500 אלף דולר ליום פלוס הוצאות על מנת "לקדם את האולימפיאדה". סנופ דוג נראה מעודד בתחרויות רבות, נשא את הלפיד האולימפי ואף פירשן ברשת NBC שמשדרת את המשחקים. מה שהתחיל בתור דיווח של עיתונאי עצמאי על כך שסנופ מקבל חצי מיליון דולר ליום ("מג'ין וג'וס למיליונים כדי להיות סלבריטאי האולימפיאדה, לא רע"), אושר על ידי דארן רובל, עיתונאי ESPN לשעבר, שכתב "כן, אלה המספרים, 10 מיליון דולר". על פי ההערכות, הראפר מושך קהל צעיר ומייצר עניין.

הראפר האמריקאי סנופ דוג. Carl Recine, GettyImages
הראפר האמריקאי סנופ דוג/GettyImages, Carl Recine

6:45: אחרי השמועות והטענות נגדה, השחיינית הפרגוואית לואנה אלונסו שוברת שתיקה וטוענת שהדיווחים על פיהם היא "נזרקה מהכפר האולימפי" הם שקרים. לואנה אלונסו, כך נטען, הואשמה על ידי ספורטאים בכפר האולימפי על לבוש לא צנוע והתנהגות שפוגעת באווירה. השחיינית בת ה-20 לא העפילה לחצי הגמר במשחה שלה ל-100 מטר פרפר, ומאז נראתה על פי הדיווחים מסתובבת בפארק בבגדים שלה, ולא במדי המשלחת של פרגוואי כפי שנדרש. נטען שהיא מרבה לבלות ומהווה הסחת דעת לחבריה שעדיין מתחרים. יו"ר הוועד האולימפי של פרגוואי הודיע כי "הנוכחות שלה מייצרת אווירה לא הולמת" אך צוין שהיא כבר לא ישנה בכפר האולימפי מבחירה שלה. אלונסו כתבה: "אני רק רוצה להבהיר שלא נזרקתי ולא הושעיתי משום מקום, תפסיקו להפיץ מידע שקרי. לא אתן לשקרים האלה להשפיע עליי".

6:30: המתעמלות האמריקאיות סימון ביילס וג'ורדן צ'ילס החליטו אתמול להביע את הערכתן ליריבה שלהן רבקה אנדרדה הברזילאית, ו"להשתחוות בפניה" על הפודיום כאות הערכה - ומתברר שישנם כאלו שהמחווה הזאת נראתה להם מגוחכת. שחקן הפוטבול מרלון האמפרי מבולטימור רייבנס כתב: "זה פשוט דוחה". ייתכן שהאמפרי ביקר את החגיגה המוגזמת של האמריקאיות וה"התרפסות" בפני המנצחת, כשרבים מהמגיבים קטלו אותו והבהירו לו שלא הבין את התמונה הגדולה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully