וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ביילס מסבירה: כך יצרנו את "התמונה הכי טובה של האולימפיאדה"

הרוח האולימפית במיטבה: האמריקאיות השתחוו בפני אנדרדה על הפודיום, ולאחר מכן הסבירו את הפירגון המרגש וכיצד החליטו לבצע את המחווה שריגשה את העולם

האלוף האולימפי תום ראובני בריאיון/יניב טוכמן, שליחנו לפריז

המתעמלות סימון ביילס וג'ורדן צ'ילס האמריקאיות זכו אתמול (שני) במדליות הכסף והארד בתרגיל הקרקע, וסיימו במקום השני והשלישי מאחורי הברזילאית רבקה אנדרדה, ובטקס הענקת המדליות על הפודיום סיפקו תמונה מרגשת, שכולה פרגון, שכבר הוכתרה כ"אחת התמונות המרגשות של המשחקים האולימפיים בפריז". ביילס וצ'ילס קדו קידה לעבר המנצחת והשתחוו כלפיה, כשכולן נראות מחויכות ומאושרות ומלאות הערכה זו לזו על ההישגים, ואולי גם על החלוקה ההוגנת בין המדליות.

כידוע, ביילס כבר זכתה בפריז בשלוש מדליות זהב - בתחרות הקבוצתית עם נבחרת ארה"ב, בתחרות הקרב-רב היוקרתית ובתחרות הקפיצות. מבחינתה מדובר באולימפיאדה מוצלחת מאוד בגיל 27, שבה החזירה לעצמה את התואר העולמי אחרי מפח הנפש בטוקיו. לאורך כל התחרות היא החמיאה לאנדרדה, יריבתה הברזילאית, ואמרה בחיוך ש"מעולם לא הייתה לי יריבה כל כך קשה... מעיייף אותי להתחרות מולה, נמאס לי!".

רבקה אנדרדה ג'ורדן צ'יילס סימון ביילס. רויטרס
פרגון הדדי. ביילס וצ'יילס מריעות לאנדרדה/רויטרס

אנדרדה גדלה במשפחה ענייה בברזיל, סיפרה לא פעם על הדרך הבלתי אפשרית שלה לצמרת, איך נאלצה ללכת ברגל לאולם ההתעמלות כי לא היה לה כסף לאוטובוס, ובשנים האחרונות עברה פציעות קשות, קרעה את רצועות הברך שלוש פעמים - ובכל זאת הצליחה להתעלות ולזכות בזהב בפריז.

"רבקה היא כזאת מדהימה, היא מלכה", אמרה ביילס על המחווה על הפודיום, "היא דבר מרגש, מרגש לצפות בה, ותמיד הקהל אוהב אותה ומעודד אותה, כך שזה היה הדבר הנכון לעשות... זה גם היה פודיום שכולו מתעמלות שחורות, כך שזה היה סופר מרגש עבורנו, ואז ג'ורדן אמרה 'אולי אנחנו צריכות להשתחוות בפניה?', ואני אמרתי - בהחלט!'".

חבילת סלוללר בזול

למבצע הזה אי אפשר לסרב! 4 מנויים ב-100 וגם חודש ראשון חינם!

לכתבה המלאה
רבקה אנדרדה ג'ורדן צ'יילס סימון ביילס. רויטרס
רבקה אנדרדה ג'ורדן צ'יילס סימון ביילס/רויטרס

אנדרדה אמרה לאחר מכן ש"זה היה כל כך חמוד מצדן, הן הספורטאיות הטובות בעולם, ומה שהן עשו עבורי, יש לזה משמעות עצומה מבחינתי. אנחנו תמיד מעודדות אחת את השנייה, הגמר קשה לכולן".

ביילס, כידוע, פרגנה ליריבתה אחרי יום קשה, שבו סיימה "רק" חמישית בתרגיל הקורה, ולא הצליחה לקחת זהב בתרגיל הקרקע שנחשב חזק שלה. עם זאת, עדיין היא יוצאת מפריז עם קריירה שכוללת 11 מדליות אולימפיות.

צ'יילס סיפרה שבהתחלה הן חשבו רק להעניק לברזילאית את זרי הפרחים, "אבל הבנו שהי נתנה לנו כל כך הרבה, שזה המעט שאנחנו יכולות לעשות כדי להביע את ההערכה כלפיה. להחזיר ולהביע הערכה, זה מה שהופך את זה לכל כך יפה. הרגשתי שזה מה שהיא צריכה, וזה מה שמגיע לה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully