וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עמית אלור נרגשת מהתמיכה שמקבלת מישראל: "פשוט מטורף"

6.8.2024 / 9:20

אחרי שהבטיחה זכייה במדליה, האמריקאית-ישראלית המייצגת את ארצות הברית באולימפיאדה נדהמה לשמוע על העניין שהיא מייצרת בישראל: "אתם צוחקים עליי?"

האלוף האולימפי תום ראובני בריאיון/יניב טוכמן, שליחנו לפריז

הבטיחה מדליה אולימפית:

הנציגה האמריקאית-ישראלית, עמית אלור, שהבטיחה זכייה במדליה אולימפית, נהנית מתשומת הלב וגאה בהצלחתה. אתמול (שני), המתאבקת בת ה-20 שמייצגת את ארצות הברית, אך רואה בעצמה גם ישראלית לכל דבר, עלתה על המזרן במשחקים האולימפיים בפריז והשיגה ניצחונות בשמינית ורבע הגמר עם עלייה לשלב חצי הגמר שם פגשה את סול גום פאק הצפון קוריאנית.

אלור השיגה 0:10 על יריבה הצפון קוריאנית ועלתה לגמר, שם תתחרה על מדליית הזהב נגד מירים ז'ומאנזרובה מקירגיזסטן. אלור התחרתה בשמינית הגמר מול בוסה טוסון הטורקייה, אותה ניצחה 2:10, ובשלב רבע הגמר ניצחה את ויקטוריה פול מפולין 0:8.

עמית אלור מתאבקת אמריקאית-ישראלית, פריז 2024. GettyImages
נדהמה לגלות שהיא גאווה ישראלית. עמית אלור/GettyImages

הוריה של עמית נולדו בישראל והתגוררו באשקלון, אך היא נולדה בקליפורניה שם גדלה והתחנכה.

בשיחה עם עיתונאים, לאור התבשרה על ידי התקשורת הישראלית שהיא מסוקרת פה על ידי האתרים שמדווחים בעניין רב על ההצלחה שלה, והגיבה בתדהמה. "אתה צוחק עליי?", אמרה, "וואו. אני לא מאמינה, זה פשוט מטורף, תודה רבה שאתם עוקבים אחריי ותומכים בי. גדלתי כמתאבקת בישראל והייתי מגיעה כל קיץ להתאבק פה, ואתם חלק גדול ממה שאני, ישראלים תמיד תמכו בי, וזה מרגש אותי מאוד". לאחר מכן הוסיפה בעברית: "אני מאוד אוהבת את ישראל, תודה רבה על התמיכה, אני אוהבת את כולכם".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully