וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההתאחדות האנגלית קיבלה החלטה: מאמן הנבחרת יהיה זר

ב"גרדיאן" חשפו כי הדריקטוריון "פתוח מתמיד" למינוי מועמד שאינו אנגלי, כשטוכל ופוצ'טינו הבכירים ביותר לתפקיד. וגם, מי יהיה המאמן הזמני?

תקציר זכייתה של ספרד ביורו 2024 אחרי 1:2 בגמר מול אנגליה/ספורט1

כמעט חודש עבר מאז שנבחרת אנגליה הפסידה בגמר היורו 2:1 לספרד, ויומיים לאחר מכן כשגארת' סאות'גייט סיים את תפקידו כמאמן הנבחרת אחרי קדנציה שכללה חצי גמר מונדיאל ושני גמרי יורו. ההתאחדות האנגלית ממשיכה זמן רב לשקול מי יחליף את האנגלי על הקווים של הנבחרת הלאומית, ודווקא אחרי שהיה נראה שיגיע פעם נוספת מאמן אנגלי, עם דיווחים רבים על גרהאם פוטר או אדי האו שימונו, ב"גרדיאן" חשפו כי הנהלת ההתאחדות אישרה באופן רשמי למנות מאמן זר.

בגוף התקשורת האנגלי משוכנעים שההתאחדות "פתוחה מתמיד" למנות מאמן שאינו אנגלי, כלומר, שהאפשרות ששני המועמדים הראשיים - מאוריסיו פוצ'טינו ותומאס טוכל - סבירה יותר מאשר האו ופוטר. לפי הדיווח של ה"גרדיאן", המאמן הגרמני נחשב כמועמד בכיר יותר, אך עדיין לא פוסלים את האפשרות שהארגנטינאי ישוב לתפקיד נוסף בממלכה אחרי שאימן באנגליה כבר בסאות'המפטון, טוטנהאם וצ'לסי.

תומאס טוכל מאמן באיירן מינכן. רויטרס
המועמד המוביל לפי התקשורת האנגלית. תומאס טוכל/רויטרס

כרגע, באנגליה דואגים למשרת המאמן הזמני לקראת המשחק נגד אירלנד בליגת האומות בחודש ספטמבר, כאשר לי קרסלי, מאמן הנבחרת עד גיל 21, צפוי להיות זה שיעמוד על הקווים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully