וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריפה: "רוצה להיזכר בהיסטוריה, שלא יעקפו אותי גם עוד 30 שנה"

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 22:35

האצן הישראלי סיכם הופעת בכורה באולימפיאדה ונערך לבית הניחומים בשלישי: "אהיה פחות לחוץ. לא מעכל שאני פה, רצתי עם האלוף האולימפי"

יעל ארד, גילי לוסטיג, צופים בטקס חלוקת המדליות של תום ראובני ונגינת התקווה/יניב טוכמן

בלסינג אפריפה ערך הערב (שני) את הופעת הבכורה שלו במשחקים האולימפיים, כשזכה לרוץ רבע גמר ריצת 200 מטר לצד נואה ליילס, האלוף האולימפי ב-100 מטר. שיאן ישראל הסתפק בזמן של 20.76 שניות וסיים במקום החמישי במקצה שלו, אותו ליילס ניצח בקלות. למרות שלא היה בין שלושת העולים לחצי הגמר, לאפריפה תהיה הזדמנות שנייה מחר (שלישי, 13:30) להעפיל דרך בית הניחומים, שם ארבעת מנצחי המקצים והשניים בעלי הזמן הטוב ביותר יצטרפו גם הם לשלושת חצאי הגמר.

"אני מאוד שמח שיש לי את הזכות להיות כאן בפריז באולימפיאדה, פעם ראשונה בחיים שלי", סיכם אפריפה. "עוד לא מעכל שאני פה. הייתה לי גם זכות לרוץ עכשיו עם האלוף האולימפי. מחר תהיה עוד ריצה ואני מקווה שאוכל להעפיל לחצי הגמר. אני מאוד מאוכזב מהתוצאה, אבל אני צעיר וזו אולימפיאדה ראשונה. יש לי עוד הרבה לאן לשאוף. התרגשתי מאוד, אבל זה לא השפיע עליי. זה שונה מאוד מכל מה שאני מכיר, אווירה אחרת לגמרי. מרגישים שזו אולימפיאדה".

בלסינג אפריפה אצן ישראלי בריצת 200 מטר, פריז 2024. הוועד האולימפי בישראל, הוועד האולימפי בישראל
שובץ למקצה לא פשוט בכלל. בלסינג אפריפה/הוועד האולימפי בישראל, הוועד האולימפי בישראל

על הזמן שלו אמר: "אין לי הסבר לתוצאה, אבל ציפיתי שתהיה ירידה אחרי מה שעשיתי בקולומביה לפני שנתיים. אני עוד צעיר, יש עוד הרבה מה ללמוד. אני יכול לרוץ פחות מ-20 שניות, אבל לא בטוח שעכשיו. אין גיל מתאים לזה, אני עוד צעיר. אני סומך על המאמן ויודע שעם הזמן זה יגיע. אני מקווה שמחר אעשה תוצאה טובה יותר, אגיע בראש טוב וארוץ יותר מהר. עברתי את הפעם הראשונה, מחר אהיה פחות לחוץ".

על שש המדליות של ישראל עד כה: "אני ממש שמח על ההצלחה של המשלחת. שרון קנטור הגיעה לכפר האולימפי ואני שמח בשבילה, היא בחורה צנועה שעברה כל שלב ועשתה תהליך יפה. אני לא יודע אם ישראל יכולה לעשות מדליה באתלטיקה, אבל אני רוצה להיזכר בהיסטוריה. שאף אחד לא ישבור אותי ולא יעקוף אותי גם עוד 30 שנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully