וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אפריפה סיים חמישי במוק' 200 מ' וינסה לעלות מבית הניחומים

עודכן לאחרונה: 5.8.2024 / 22:35

האצן הישראלי עצר את השעון על 20.78 שניות במקצה שבו ניצח נואה ליילס האלוף הטרי ב-100 מטרים. יקבל הזדמנות נוספת להעפיל לחצי הגמר

יעל ארד, גילי לוסטיג, צופים בטקס חלוקת המדליות של תום ראובני ונגינת התקווה/יניב טוכמן

האם בלסינג אפריקה יצליח להשתחל לחצי הגמר בריצת ה-200 מטרים? האצן הישראלי השתתף היום (שני) בריצת המוקדמות וסיים במקום החמישי במקצה שלו עם זמן של 20.78 שניות. אפריפה, לא הצליח אומנם להשיג כרטיס אוטומטי לחצי הגמר, אך יוכל להשתחל לשם אם ינצח את מקצה בית הניחומים שייערך מחר (שלישי, 13:30). אלא שכדי לשמור על סיכוי סביר להעפיל, אפריפה, שסיים במקום ה-35 הכללי במוקדמות, יהיה חייב לקבוע זמן מהיר בהרבה מהזמן שהשיג הערב.

מי שניצח את המקצה החזק של אפריפה, המקצה השישי והאחרון, היה לא אחר מאשר נואה ליילס. האלוף האולימפי הטרי ב-100 מטרים עצר את השעון על 20.19 ועלה בקלות הזה יחד עם אנדרה דה גראס הקנדי ואוזוואה היפני, שהקדים במפתיע את בריאן לבל הג'מייקני שייאלץ גם הוא לרוץ במקצה הניחומים. קנת' בדנארק האמריקאי עלה עם הזמן הטוב ביותר של 19.96 שניות והיחיד שירד מ-20 שניות חוץ ממנו היה אריון נייטון.

בלסינג אפריפה אצן ישראלי (בקצה השמאלי של התמונה) בריצת 200 מטר, פריז 2024. רויטרס
הזדחל במקצה שלו. אפריפה/רויטרס
נואה ליילס אצן אמריקאי, פריז 2024. רויטרס
המועמד המוביל לזכות ב-200 מטרים ולהשלים דאבל מרהיב. נואה ליילס/רויטרס

המועמד המוביל לזכייה בזהב הוא כמובן נואה ליילס האמריקאי, שמחזיק בתוצאת השנה (19.53), ואחריו בן ארצו קנת' בדנרק. שמות בולטים נוספים הם לטסיל טבוגו מבוצואנה ואנדרה דה גראס הקנדי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully