וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'וקוביץ' בכה: "השקעתי את הלב והנשמה שלי כדי לזכות בזהב אולימפי"

הטניסאי האגדי שם חותמת על היותו הגדול אי פעם כשזכה בתואר היחיד שהיה חסר לו: "בגיל 37 סוף סוף עשיתי את זה. הוא (אלקראס) הוציא ממני את המיטב". אלקראס פרגן: "הוא שיחק בצורה בלתי נתפסת"

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

האם נובאק דג'וקוביץ' שם חותמת על היותו הטניסאי הגדול בכל הזמנים? הסרבי אומנם איבד את המקום הראשון בעולם והובס על ידי קרלוס אלקראס בגמר ווימבלדון האחרון. אלא שהערב (ראשון) הטניסאי האגדי זכה בתואר היחיד שחסר לו כשזכה בזהב האולימפי אחרי 6:7(3), 6:7(2) על אלקראס. הספרדי הצעיר יהיה ללא ספק הטניסאי שישלוט בטניס בשנים הבאות, אבל נולה הוכיח שהוא עדיין כאן והוא הגדול מכולם, כל עוד הוא לא פורש.

הזהב האולימפי היה התואר היחיד שחסר לג'וקוביץ', תואר בו לא זכה אפילו רוג'ר פדרר האגדי. ג'וקוביץ' כרגע מחזיק גם בשיא הזכיות בגרנד סלאמים (24), כאשר הוא מקדים שתי אגדות שהיו לפניו - רפאל נדאל (22) ורוג'ר פדרר (20).

ג'וקוביץ' הצטרף למועדון אקסקלוסיבי ויוקרתי הכולל את סרינה וויליאמס, רפאל נדאל, אנדרה אגאסי ושטפי גראף - היחידים שזכו בכל תארי הגרנד סלאם ובזהב האולימפי. שאגת השמחה, הקריסה על הברכיים, הבכי והרעד בגופו של שיאן הזכיות בתארי גרנד סלאם (24), הבהירו עד כמה הזהב האולימפי הזה היה חסר לו וחשוב עבורו.

עוד בוואלה

הטניסאי המושלם: ג'וקוביץ' אלוף אולימפי לראשונה בקריירה

לכתבה המלאה
הטניסאי נובאק ג'וקוביץ' חוגג עם דגל סרביה את הזכייה בזהב אולימפי. MIGUEL MEDINA/AFP, GettyImages
הטניסאי הגדול מכולם. ג'וקוביץ' עם בתו ואשתו/GettyImages, MIGUEL MEDINA/AFP

"שיחקנו כמעט שלוש שעות במשחק של שתי מערכות", אמר נולה הנרגש, "זה היה קרב מדהים, מאבק מדהים. רק כשהכדור האחרון עבר אותו, חשבתי שאני באמת יכול לנצח במשחק. אני מתכוון, האמנתי שאני יכול לנצח, אבל לנצח באמת, כי הוא ממשיך לחזור. הוא ממשיך לבקש ממני לשחק את הטניס הטוב ביותר שלי".

"אני לא יודע מה לומר. אני עדיין בהלם, בכנות. השקעתי את הלב, הנשמה, הגוף, המשפחה, הכל כדי לזכות בזהב אולימפי בגיל 37. סוף סוף עשיתי את זה".

"זה מיוחד לזכות בהכול, אבל זו המדינה שלי", הוסיף נולה, ""זה גאווה בשבילי לשחק עבור סרביה. אני יודע שקרלוס ורפא [נדאל] אוהבים לשחק עבור ספרד. אנדי [מארי] אהב לשחק עבור בריטניה. רוג'ר [פדרר] עבור שוויץ. אלכס זברב ניצח בטוקיו עבור גרמניה. ראיתם את התגובות של כל הבחורים האלה כשהם מנצחים. זה משהו מיוחד".

"הפסדתי בצורה כואבת את המשחק הזה", אמר אלקראס, שהיה הגבר הצעיר ביותר להתמודד על מדליית זהב במשחקי יחידים מאז שחזר טורניר הטניס האולימפי בשנת 1988. "היו לי הזדמנויות. לא הצלחתי לנצל אותן. נובאק שיחק נהדר, הוא באמת התמקם בעמדתו, ברגעים הקשים הוא העלה את הרמה שלו, הוא שיחק בצורה בלתי נתפסת.

"אני מאוד מאוכזב אבל בכנות, אני עוזב את המגרש עם הראש מורם. נתתי הכל כדי להילחם עבור ספרד, זה היה הכל בשבילי אז אני גאה איך שיחקתי היום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully