וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גם בארה"ב מתלהבים מבן שרף: "יש לו טונות של אפסייד"

סם וסני, אחד ממומחי הדראפט הגדולים ביותר, התמוגג מהיהלום הישראלי: "הבחור הזה רציני". וגם: ההשוואות לבני גילו האחרים במחזור הדראפט של 2025

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לחצי הגמר/איגוד הכדורסל

לבה של נבחרת הנוער הישראלית נשבר אמש (שבת), עם הפסד ממש על הבאזר לסרביה אחרי שתי הארכות בחצי גמר אליפות אירופה. למרות שההזדמנות לזכות במדליית זהב היסטורית בטורניר בו ישראל מעולם לא הגיעה לגמר נמוגה, הענף כולו יכול להתעודד מרוח הלחימה, האופי המרשים ובעיקר משני יהלומים נוצצים - עומר מאייר ובן שרף.

שחקן מכבי תל אביב סיים עם 31 נקודות, 4 ריבאונדים, 8 אסיסטים ו-4 חטיפות ב-45 דקות, בעוד שרף (18, 1.98 מטר), אחד המועמדים המובילים לזכייה בתואר ה-MVP של האליפות, רשם משחק שני בטורניר של 40 נקודות והוסיף גם 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ולא פחות מ-8 חטיפות ב-46 דקות. שניהם עדיין לא נכללים במוק דראפטים השונים לקראת 2025 - אך אין ספק שהטורניר הנוכחי עתיד לשנות זאת, בעיקר במקרה של שרף.

היום הגיע תורו של סם וסני - אחד ממומחי הדראפט הגדולים בארצות הברית, לו למעלה מ-117 אלף עוקבים ב-X (לשעבר טוויטר) - להתלהב מהיהלום הישראלי. "שרף אחד הכישרונות הכי מהנים שראיתי לאחרונה", צייץ כתב "האתלטיק". "הבחור הזה רציני. יש לו קצב וכדרור חולניים. פליימייקר טוב מאוד. הוא יצטרך ללמוד לקלוע טוב יותר, אבל יש פה טונות של אפסייד".

"יש לו תשובה לכל דבר שההגנה זורקת עליו", כתב הבלוגר ארסין דמיר ב-X. "הכל אצלו טבעי, הוא לא מכריח שום דבר. הוא צריך לגלות שהוא מסוגל להשפיע גם ללא הכדור בידיים שלו. אם הוא יתפתח שם, הוא פרוספקט בכיר מאוד". בחשבון NextGen Hoops, שם מסקרים את הכשרונות הגדולים בעולם, נכתב: "הוא כישרון של פעם בדור".

"זה לא הספיק לגמר, אבל שרף דומיננטי לכל אורך הטורניר", הוסיף הבלוגר בלייק סילברמן. "בלי ספק כדאי לקחת אותו בחשבון לקראת דראפט ה-NBA". הבלוגר קאן פקר פקצ'אן הוסיף: "למרות ההפסד, שרף ממשיך עם הופעות בלתי רגילות. הוא כישרון מדהים".

בחשבון nbadraftpoint, הסוקר את המועמדים להיבחר בדראפט ה-NBA, הסכימו והוסיפו: "בן שרף הפך לבחירת סיבוב ראשון. גם עומר מאייר מועמד עתידי".

בלי קשר למה שיקרה במשחקי הדירוג ובגמר, מקומו של שרף כמלך סלי הטורניר נראה מובטח עם 28.5 לערב (הבא בתור, הוגו גונסאלס מספרד, על 22.2 בלבד). הוא מוביל את האליפות גם בחטיפות עם 3.5 לערב ונקודות מדד למשחק (27.3), לצד 5.3 ריבאונדים ו-5.3 אסיסטים.

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל

היכולת המופלאה הזו גורמת למוק דראפטים השונים - בהם שרף כלל לא מוזכר - להיראות כמעט מופרכים. לשם השוואה, השחקן האירופאי שמיועד כרגע להיבחר הכי גבוה בדראפט ב-2025 הוא נולן טראורה הצרפתי (6 באתר Mockdraft.net), שהפסיד לשרף בדו-קרב האישי ומעמיד ממוצעים של 11.5 נקודות, 3.8 ריבאונדים ו-9 אסיסטים למשחק (15.3 נקודות מדד).

בן ארצו של טראורה נואה אסנגה (11 באתר Mockdraft.net), שישתף פעולה עם שרף באולם בעונה הבאה, העמיד 16.2 נקודות, 7.7 ריבאונדים, 2.2 אסיסטים ו-19.2 נקודות מדד למשחק; והוגו גונסאלס הספרדי (13 באתר Mockdraft.net) רשם 22.2 נקודות, 7 ריבאונדים, 2.3 אסיסטים ו-19.5 נקודות מדד למשחק.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully