וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

על הבאזר: נבחרת הנוער הפסידה בחצי גמר אליפות אירופה

שלשה של קוסטיץ' העניקה לסרביה 114:115 על ישראל שתפגוש את סלובניה על המקום השלישי. 40 נק' של שרף ו-31 של מאייר לא הספיקו

ארטיום דולגופיאט אחרי הזכייה במדליית כסף בפריז 2024/יניב טוכמן

הטורניר ההיסטורי של נבחרת הנוער נעצר הערב (שבת) בשלב חצי הגמר אחרי הפסד דרמטי של 115:114 לסרביה בתום שתי הארכות וסל ניצחון על הבאזר של קוסטיץ'. אחרי ההעפלה לארבע האחרונות לראשונה מאז 1972, שהבטיח הופעה ראשונה אי פעם באליפות העולם עד גיל 19, השחקנים של שרון אברהמי נכנעו לאלופה המכהנת באחת הדרמות הגדולות של הטורניר.

הסרבים הובילו ברבע ראשון צמוד 18:23, אבל בעשר הדקות הבאות המהפך הישראלי הגיע עם עוד הופעה ענקית של בן שרף. הגארד הישראלי הגיע פעם נוספת ל-40 נקודות, להן הוסיף 6 ריבאונדים, 5 אסיסטים ו-8 חטיפות עם יתרון 40:44 בירידה להפסקה.

הפיינליסטית הטרייה העבירה את המומנטום אליה ברבע הבא עם 63:66, ובדקות הסיום נקודות מטורפות של עומר מאייר (31 נקודות ו-8 אסיסטים) שהמשיך ללהוט יחד עם שרף הספיקו לנבחרת הישראלית לקבוע 89:89 ולכפות הארכה. שלשה גדולה של לוקה מרקוביץ' תשע שניות לסיום העבירה את היתרון לצד הסרבי אחרי הארכה צמודה ועוד נקודות משוגעות של בן שרף השיגו הארכה נוספת עם 100:100 דרמטי.

שחקני נבחרת הנוער של סרביה. פיב"א
סרביה היתה מעט גדולה עליהם/פיב"א

ירון גולדמן (14 נק' ו-7 אס') סייע לשרף ומאייר בהופעה הענקית שלהם בהארכה השנייה, אבל שלשה על הבאזר של אנדריי קוסטיץ' שברה את הלב עבור הנבחרת הישראלית שירדה מנוצחת ותחפש את המקום השלישי נגד סלובניה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully