וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תסכול בנבחרת הנוער, בן שרף צפוי לקבל זימון לבוגרת כבר בנובמבר

4.8.2024 / 6:54

אחרי ההפסד הדרמטי בחצי גמר אליפות אירופה לסרביה אחרי שתי הארכות בנבחרת יודעים: "זה שילוב של חוסר ניסיון וחוסר מזל. אין מצב ששורקים את העבירה בסוף הארכה הראשונה". אברהמי צפוי להמשיך גם באליפות העולם

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לחצי הגמר/איגוד הכדורסל

נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל חוותה אמש (שבת) את אחד ההפסדים הכואבים ביותר שלה, כשנוצחה 115:114 בתום שתי הארכות בידי נבחרת סרביה בחצי גמר אליפות אירופה. החבורה של שרון אברהמי הצליחה לחזור מפיגור בתום הזמן החוקי להארכה, כשבהארכה הראשונה הוליכה ורק עבירה גבולית חצי שניה לסיום העניקה לסרביה הזדמנות להשוות ולכפות הארכה שנייה. בתוספת הזמן הנוספת ישראל שלטה לחלוטין, הוליכה ב-4 הפרש 20 שניות לסיום, אך מספר טעויות בצירוף שתי שלשות של סרביה, כולל אחת על הבאזר, שלחו את הכחולים-לבנים למשחק על המקום השלישי נגד סלובניה הערב.

"זה היה הפסד של חוסר מזל יותר מכל דבר אחר, לצד חוסר ניסיון", אמרו אמש בנבחרת בכאב. "מה שקרה לנו בהארכה השנייה, איבוד הכדור של עומר (מאייר), החטאות העונשין הקריטיות, זה חוסר ניסיון. מה שקרה עם השלשות הקשות של סרביה, זה חוסר מזל". בנבחרת כעסו מאוד על השריקה בתום הארכה הראשונה: "אין מצב ששורקים דבר כזה. בקושי היה מגע, זה לא עבירה ששורקים בשלב כזה של המשחק".

כמו ברוב משחקי ישראל באליפות, גם אמש בן שרף ועומר מאייר לקחו את ישראל על הגב. שרף סיים את המשחק עם 40 נקודות ומאייר עם 31, כשהשניים מוכיחים את הפוטנציאל הגדול שטמון בהם. שרף, שמניותיו לקראת דראפט ה-NBA עולות בכל משחק במהלך האליפות, צפוי להיות חלק מסגל הנבחרת הבוגרת של ישראל כבר בחלון נובמבר של מוקדמות אליפות אירופה, חלון שמקביל למשחקי היורוליג מה שאומר שתמיר בלאט וים מדר לא יוכלו לשחק בנבחרת. בישראל בונים על שרף, לצד נועם יעקב, כמי שאמורים להוביל את הנבחרת.

שרון אברהמי עם שחקני נבחרת הנוער של ישראל. פיב"א
נתראה בלוגאנו. אברהמי ושחקניו/פיב"א

בסיום קמפייני הקיץ יחלו באיגוד הכדורסל בדיונים לקראת השנה הבאה, עם המשימה החדשה שנוספה ללוח המשחקים - אליפות העולם עד גיל 19 בלוגאנו שבשוויץ. האליפות, שנערכת בשלב מוקדם של הקיץ, בסמוך מאוד לסיום משחקי הליגות השונות באירופה, צפויה להיות אתגר לא פשוט לאיגוד. על פי המסתמן שרון אברהמי צפוי לקבל את ההצעה להמשיך לאליפות העולם עם הנבחרת הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully