וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון קנטור: "תראו כמה מדליות ישראליות! זה בשביל קורזיץ"

עודכן לאחרונה: 3.8.2024 / 19:36

הגולשת עמדה בלחץ והקדישה את המדליה לאלופת העולם לשעבר: "כל כך רציתי לעשות את זה. יש לי נבחרת מדהימה, זה המון בזכותם"

שרון קנטור אחרי הזכייה במדליית כסף אולימפית, פריז 2024/הוועד האולימפי בישראל

שרון קנטור עשתה זאת! גולשת הרוח הישראלית זכתה היום (שבת) במדליית כסף באולימפיאדת פריז 2024, כשעמדה בלחץ - ובגדול. לאחר שניצחה בשיוט חצי הגמר, חצתה שנייה את שיוט הגמר, תוך שהיא מקדימה את הפייבוריטית הגדולה אמה ווילסון שסיימה שלישית בלבד.

"אני מבסוטה, ממש שמחה, איזה כיף", אמרה קנטור הנרגשת. "אין לי מושג מה קרה כאן... זה דורש המון, אני שמחה שהאיגוד והוועד האולימפי תומכים ותמיד נמצאים שם. יש לי נבחרת מדהימה, כולנו 24/7 ביחד ושחר צוברי שנותן בראש. כל הדבר הזה הוא המון בזכותם. אני שמחה בטירוף".

על לי קורזיץ, שקיבלה את פניה של קנטור בנתב"ג בפברואר האחרון, אחרי שזכתה באליפות העולם, אמרה קנטור: "לי קורזיץ אני מאוהבת בך, אני מקווה שחוגגים שם במועדון. זה בשבילך. אחת הסיבות שכל כך רציתי לעשות את זה היה להיות אישה שעושה מדליה".

שרון קנטור, גולשת רוח ישראלית. GettyImages
ענקית. קנטור/GettyImages
שרון קנטור אחרי הזכייה במדליית כסף באולימפיאדת 2024 עם שחר צוברי. רויטרס
שני מדליסטים אולימפיים. צוברי וקנטור/רויטרס

על ההצלחות הישראלית עד כה בפריז: "ענבר ורז חיות רעות, פיטר אלוף, תראו כמה מדליות ישראליות! איזה כיף, אני מקווה שגם ארטיום יעשה מדליה. רואים פה את הישראלים והיהודים הצרפתים שמניפים את דגל ישראלי - זה מטורף".

מאמנה של קנטור שחר צוברי, שזכה בעצמו בארד בבייג'ינג, הוסיף: "הרגשה נהדרת, אנחנו שמחים שהכול הסתדר. שרון היא אלופה, אין מילים, זה כיף. התרכזנו באמה ווילסון שהיא גולשת כל כך טובה, ניצלנו את הטעות שלה, אבל בסוף גם האיטלקייה עשתה את זה. כל כך רצינו את הזהב, ידענו ששרון מסוגלת, אבל ההרגשה מטורפת וכיפית. שרון מרוכזת בעצמה, תמיד אני מנסה לדבר על היריבות, אבל היא רוצה להתרכז במה שהיא יודעת לעשות - זה עובד ומוכיח את עצמו.

"היא מאוד טובה בתנאים האלה, היא אוהבת את האקסטרים, ידענו שהסיכוי לעבור את אמה הוא בתנאים האלה של הרוחות החזקות. קשה להיות מאמן, אבל הרבה יותר מספק לדעת שאתה מצליח להעביר את הידע והניסיון לספורטאית אחרת. שתי מדליות בשיט, אני לא יודע מתי היה אירוע כזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully