וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתלטיקו מדריד רכשה את לה נורמן, יאן קוטו בדורטמונד

הקולצ'ונרוס שילמו 34 מיליון יורו על בלם נבחרת ספרד. המגן הושאל מסיטי, סימונס חוזר ללייפציג, פולקרוג לווסטהאם, מזראווי יימכר מבאיירן מינכן למנצ'סטר יונייטד

תקציר ניצחונה של אוניון סן ז'ילואז 1:3 על בירסחוט במסגרת הליגה הבלגית/ספורט1

העברות

* חיזוק גדול לאתלטיקו מדריד: הקולצ'ונרוס רכשו את בלם ריאל סוסיאדד ונבחרת ספרד רובין לה נורמן תמורת 34.5 מיליון יורו, והוא חתם עד 2029.

* לאחר שסיים עונה נהדרת בג'ירונה ושב למנצ'סטר סיטי, הושאל יאן קוטו לבורוסיה דורטמונד עד תום העונה. בסיומה, לגרמנים תהיה אפשרות לרכוש אותו.

* בולוניה ממשיכה להיערך לליגת האלופות והפעם רכשה את מרטין ארליץ' מהיורדת ססואולו בסכום המוערך בכ-7 מיליון יורו. הבלם הקרואטי בן ה-26 חתם על חוזה ארוך טווח.

שמועות

* נוסייר מזראווי יימכר למנצ'סטר יונייטד. העסקה על סף סיכום לפי הדיווחים, אחרי שבאיירן מינכן אישרה למגן להתקדם בשיחות שלו מול השדים האדומים בכל הנוגע לתנאיו. עוד דווח כי כבר נקבעו לו בדיקות רפאויות ליום שלישי. הבלם מתייס דה ליכט שגם אותו מנסה מנצ'סטר יונייטד לרכוש מבאיירן מינכן, לפחות כרגע לא חלק מהעסקה.

* השוער הסרבי פרדראג ראיקוביץ', אקס מכבי תל אביב, נמכר ממאיורקה לאל איתיחאד הסעודית עבור 11 מיליון יורו, כך לפי פבריציו רומאנו. לחצו כאן לידיעה המלאה

* פלוריאן פלטנברג מדווח על התקרבות בין ווסטהאם לבורוסיה דורטמונד בנוגע לניקלאס פולקרוג. הפטישים ישלמו 27 מיליון יורו ויוסיפו עוד חמישה מיליון על סעיפים שונים עבור חלוץ נבחרת גרמניה, שיחתום על חוזה לשלוש שנים וירוויח כ-3 מיליון יורו לעונה.

* עוד לפני פולקרוג, ווסטהאם תחתים את הקשר הארגנטינאי גידו רודריגס שהגיע ללונדון כדי לעבור בדיקות רפואיות. הוא מגיע כשחקן חופשי אחרי שסיים את חוזהו בבטיס והסיכום עם ברצלונה לא מומש.

* אחרי שהקאמבק לברצלונה נכשל, הקשר האחורי אוריול רומאו על סף חזרה לג'ירונה. לפי העיתונאי פבריציו רומאנו, מדובר בהשאלה לעונה אחת ורומאו יעבור את הבדיקות הרפואיות ביומיים הקרובים.

* רוי קוסטה התייחס למכירה של ז'ואאו נבס לפריז סן ז'רמן והבהיר: "כן, הכול נסגר. עצוב לראות את ז'ואאו עוזב אותנו, הוא שחקן ובחור נהדר, אבל אי אפשר לדחות בימינו הצעה של 70 מיליון יורו. זה פשוט, לא יכולנו לסרב".

* דזירה דואה עדיין לא בחר בין פריז סן ז'רמן לבאיירן מינכן. שני המועדונים מפעילים לחץ רב על היהלום בן ה-18 של ראן, שמשחק עם צרפת בטורניר האולימפי. סכום הרכישה מוערך בכ-55 מיליון יורו.

* לפי "לה פריזיאן", צ'אבי סימונס יחזור ללייפציג בתחילת השבוע. אחרי שהודיע כי הוא מעדיף להמשיך בקבוצה בה הצטיין בעונה שעברה, הקשר ההתקפי של נבחרת הולנד שוב יגיע כמושאל מפריז סן ז'רמן, ללא אופציית רכישה.

* אדי אנקטייה כבר סיכם את תנאיו במארסיי, אבל ארסנל לא ממהרת למכור את החלוץ לקבוצה מצרפת ודחתה הצעה בסך 27 מיליון יורו.

* גלאטסראיי קרובה לרכישת גבריאל סארה, הקשר הברזילאי בן ה-25 של נוריץ', תמורת כ-20 מיליון יורו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully