וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראיקוביץ' עובר לערב הסעודית, כמה כסף תקבל מכבי תל אביב?

פבריציו רומאנו פרסם שהשוער נמכר ממאיורקה לאל איתיחאד תמורת 11 מיליון יורו, הצהובים יזכו לדמי סולידריות בשל מכירת האקס

תקציר: מכבי תל אביב - סטיאווה בוקרשט 1:0/ספורט1

פרדראג ראיקוביץ' הגיע לישראל בקיץ 2015 בתור הבטחה גדולה, אחד משוערי העתיד אחרי שזכה עם סרביה באליפויות העולם עד גיל 19 ועד גיל 20. מכבי תל אביב הצליחה להנחית אותו עבור כ-3 מיליון יורו, עסקה שהושלמה אחרי שאלופת ישראל הבטיחה את השתתפותה בשלב הבתים של ליגת האלופות. מאז ראיקוביץ' השלים ארבע שנים בישראל, עבר לריימס הצרפתית וממנה נמכר למאיורקה הספרדית.

הבוקר (שבת) מתברר כי ראיקוביץ' סופית ממשיך ליעד חדש, ויש שיגידו שמאוד מפתיע לאור הופעותיו המאוד מוצלחות ביורו 2024 והעובדה ששמו כבר נקשר עם מעבר לוויאריאל. הסרבי נמכר לאל איתיחאד הסעודית, כך לפי פבריציו רומאנו שדיווח כי ההעברה הושלמה ומכאן שאמורה לצאת בזמן הקרוב הודעה רשמית על העסקה.

פרדראג ראיקוביץ' שוער מאיורקה. GettyImages
התחנה הבאה: ערב הסעודית/GettyImages

אל איתיחאד ניסתה במשך שבועות ארוכים לצרף את אדרסון, אבל מנצ'סטר סיטי דרשה עבור הברזילאי כ-30 מיליון יורו ולא הותירה לסעודים ברירה אלא להמשיך למועמד הבא שלהם ברשימה. כאמור, היה זה פרדראג ראיקוביץ' שלטענת רומאנו נמכר תמורת 11 מיליון יורו.

מכבי תל אביב לא תקבל אחוזים על המכירה, היה לה סעיף שהיה תקף רק כאשר ראיקוביץ' נמכר מריימס למאיורקה ואז היא לא זכתה לתשלום כי הוא עבר תמורת 2 מיליון יורו - פחות מהסכום בו נמכר - אבל הצהובים יקבלו כעת כ-220 אלף יורו דמי סולידריות.

בסעודיה ראיקוביץ' אמור לשתף פעולה עם כוכבים כמו קארים בנזמה, אנגולו קאנטה ופאביניו. אל איתיחאד תנסה להחזיר לעצמה את תואר האליפות, אותו איבדה העונה לאל הילאל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully