וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לצד הפסל החדש: סכום העתק בו נמכרה הארונית של קובי בריאנט

אדם שילם 2.88 מיליון דולר עבור הארונית שהוצאה מהסטייפלס סנטר ב-2008. מחוץ לאולם של הלייקרס נחשף הפסל החדש של הכוכב המנוח ובתו

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

כמה מזכרות מהקריירה המפוארת של קובי בריאנט, שמצא את מותו בצורה טראגית בהתרסקות מסוק בינואר 2020, ממשיכות לעורר עניין ולהימכר בסכומי עתק. אחרי הגופיה מימיו בלוס אנג'לס לייקרס, כעת נמכרה הארונית ששימשה אותו בסטייפלס סנטר. המכירה הפומבית נסגרה אתמול (שישי) ביום בו נחנך פסל שני מחוץ למקום בו התפרסם.

לפי ההערכות, הלוקר המדובר אמור היה להימכר בסכום של כ-1.5 מיליון דולר, אבל בסופו של דבר עמד המחיר על סכום גבוה הרבה יותר - 2.88 מיליון דולר. מדובר בארונית שהוצאה מהסטייפלס סנטר במהלך השיפוצים ב-2008.

לפני כחמישה חודשים התגלה כי הוריו של בריאנט העמידו למכירה פומבית את טבעת האליפות של קובי משנת 2000. כוכב הלייקרס העניק לאביו את הטבעת מהאליפות הראשונה שלו, אבל לאור מצבם הכלכלי רצו ההורים למכור. לאחר זעם ציבורי, הם גיבשו הסכם המאפשר למכור 10 אחוז מהפריטים במכירה פומבית. האב ג'ו הלך לעולמו לפני כשלושה שבועות.

נזכיר כי לאחר מותו ב-2020, ונסה ירשה את המזכרות היקרות של קובי ואת הונו בשווי 600 מיליון דולר.

כאמור, המכירה הסתיימה במקביל לחשיפת הפסל החדש שבו נראה בריאנט מנשק לראשה של בתו ג'יאנה. הפסל (השני מתוך שלושה מתוכננים) ממחיש שתי תמונות מפורסמות של השניים בעת שצפו יחד במשחקים של הלייקרס באולם הביתי.

ב-8 בפברואר נחשף הפסל הראשון - אנדרטה בגובה 5.7 מטרים שמהווה מחווה למשחק 81 הנקודות של בריאנט מול טורונטו ראפטורס ב-22 בינואר 2006. התאריך להצבת הפסל השני משמעותי: 2.8.24. ג'יאנה (ג'יג'י) שיחקה עם הגופיה ועליה הספרה 2, אביה שיחק עם 8 ובמהלך 20 שנותיו בלייקרס גם עם המספר 24. הפסל השלישי יוצג במהלך עונת המשחקים הקרובה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully