וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוריו של קובי בריאנט העמידו למכירה פומבית טבעת אליפות: "מרוששים"

עודכן לאחרונה: 21.3.2024 / 11:07

ברשת קטלו את הוריו של קובי על ההחלטה ש"מנוגדת לרוחו", גילברט ארינאס מסביר: כל הכסף נשאר אצל ונסה, שהייתה איתם במתיחות כל השנים, ההורים "חייבים כסף בשביל לחיות"

התגובות בלוס אנג'לס למותו של קובי בריאנט בהתרסקות מסוק/צילום: רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

ההורים של קובי בריאנט ספגו ביקורת חריפה מאוד בימים האחרונים מחובבי NBA, אחרי שנודע שהעתק של טבעת אליפות של קובי משנת 2000 מוצעת למכירה פומבית על ידי הוריו ג'ו ופמלה בריאנט. ההצעה הנוכחית של הטבעת היא 94,000 דולר.

כוכב לוס אנג'לס לייקרס - שנהרד ב-2020 יחד עם בתו ג'יאנה ושבעה אחרים בהתרסקות מסוק - העניק במתנה את טבעת הזהב הכוללת 40 יהלומים לאביו, ששיחק גם ב-NBA בין 1975 ל-1983. טבעת האליפות הזו היא הראשונה של קובי, לאחר שהלייקרס ניצחו בגמר 2:4 את אינדיאנה פייסרס.

פמלה בריאנט, ג'ו בריאנט, הוריו של קובי בריאנט. GettyImages
במצב כספי קשה? הוריו של בריאנט/GettyImages
אלמנתו של קובי בריאנט, ונסה בריאנט. Kevork Djansezian, GettyImages
ירשה מאות מיליונים. ונסה/GettyImages, Kevork Djansezian

מערכת היחסים של קובי בריאנט עם הוריו הפכה סוערת לאחר שהתחתן עם ונסה בשנת 2001. ההורים לא השתתפו בחתונה של בנם, כשעל פי הדיווחים כי הם התנגדו לנישואים בגיל כל כך צעיר. קובי ו-ונסה הכירו כשהייתה בת 17 והוא בן 20, והם נישאו שנתיים מאוחר יותר. על פי הדיווחים המשפחה התפייסה ב-2005, אבל דברים שוב השתבשו ב-2013 לאחר שג'ו ופמלה ניסו למכור את טבעות האליפות של הלייקרס משנת 2000 שבנם העניק להם במתנה, כמו גם מזכרות אחרות ללא רשותו.


בשנת 2016, קובי אמר ל-ESPN שהוא לא דיבר עם הוריו במשך שלוש שנים. "מערכת היחסים שלנו היא חרא", אמר אז קובי. "אני אומר להם, 'אני הולך לקנות לכם בית נחמד מאוד', והתגובה שלהם היא 'זה לא מספיק טוב'. אז אתה מוכר את העניינים שלי?".

לאחר מכן ג'ו ופמלה הביעו חרטה על מעשיהם, וגיבשו הסכם המאפשר למכור 10 אחוז מהפריטים במכירה פומבית. "אנו מתחרטים על המעשים וההצהרות שלנו הקשורות למזכרות של קובי שמועמדות למכירה פומבית", אמרו אז בהצהרה. "אנו מתנצלים על כל אי הבנה וכאב בלתי מכוון שגרמנו לבננו, ומעריכים את התמיכה הכספית שהוא סיפק לנו לאורך השנים".

האוהדים ברשת הגיבו לחדשות המכירה הפומבית ב-X, ולא היו מרוצים מההחלטה למכור את הטבעת. "קובי לעולם לא היה מוכר את זה. וואו עצוב", כתבו רבים. לאחר מותו ב-2020, ונסה ירשה את המזכרות היקרות של קובי ואת הונו בשווי 600 מיליון דולר.

גילברט ארינאס, שחקן העבר, התייחס בפודקאסט שלו לסוגיה, ואמר: "אי אפשר לכעוס על ההורים של קובי במקרה הזה", אמר, "מצטער, אתם צריכים להבין. הם מרוששים. אין להם כסף. אי אפשר לכעוס עליהם, אין להם כסף. לא להם הורישו את הכסף. הם צריכים לאכול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully