וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחמאות לאברהמי: "לא בטוח שעם מאמן אחר היינו עושים את זה"

2.8.2024 / 8:06

באיגוד הכדורסל שיבחו את המאמן על ההעפלה לאליפות העולם לנוער: "גורם לשחקנים ללכת אחריו". מאייר, שהצטיין: "אין לי מילים לתאר. שרף - מהחברים לקבוצה הטובים שהיו לי"

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לחצי הגמר/איגוד הכדורסל

בעוד העיניים הספורטיביות של מדינת ישראל נשואות לעבר המשחקים האולימפיים בפריז ואל ההישגים האדירים שנרשמו על מזרן הג'ודו אמש (חמישי), רשמה נבחרת הנוער של ישראל בכדורסל הישג אדיר משלה בטמפרה שבפינלנד, כשהעפילה לראשונה בתולדותיה לאליפות העולם עד גיל 19 שתיערך בשנה הבאה בלוגאנו שבשוויץ. במוצאי השבת (21:00) תשחק הנבחרת בחצי גמר אליפות אירופה נגד סרביה.

החבורה של שרון אברהמי הדיחה ביומיים האחרונים מעצמות כדורסל בדמותן של ספרד וצרפת, כשהצרפתים שנפלו אמש נגד הילדים-גברים בכחול-לבן מציגים כמה שחקנים שאמורים להיבחר בסיבוב הראשון בדראפט ה-NBA, אך לא הצליחו להתגבר על המשחק המושלם של ישראל.

מי שכיכב אמש היה שחקן מכבי תל אביב עומר מאייר, שקלע 31 נקודות. "זה היה מטורף, אין לי מילים לתאר את זה. היו לנו כל כך הרבה עליות וירידות, פשוט החלטנו במחצית שאנחנו עושים את זה וזהו, עשינו היסטוריה. בן שרף הוא אחד מהחברים לקבוצה הכי טובים שהיו לי, על המגרש ומחוץ למגרש", אמר מאייר בסיום.

שחקן נבחרת הנוער של ישראל, בן שרף, עם עומר מאייר. fiba.com, אתר רשמי
חיבור מושלם, על המגרש ומחוצה לו. מאייר ושרף/אתר רשמי, fiba.com

מלבד המחמאות המתבקשות למאייר ולשרף, שהוא מועמד מוביל לתואר ה-MVP של הטורניר, פרגנו בנבחרת ובאיגוד הכדורסל אמש לאברהמי שהצעיד את ישראל להישג המרשים. "שרון גורם לשחקנים האלה ללכת אחריו באופן מלא", אמרו באיגוד, "לא בטוח בכלל שעם מאמן אחר אנחנו משיגים את זה".

בחצי הגמר בשבת (21:00), כאמור, תפגוש ישראל את סרביה שהביסה אותה 73:101 בשלב הבתים ביום שני האחרון. הסרבים מציגים כמה שחקנים מצוינים, כשהמובילים ביניהם הם הרכז סאבו דרזגיץ' שקולע 15.6 נקודות למשחק, ושני שחקני הפנים אלכסה דימיטרייביץ' (2.13) ומילוש שואיץ' (2.07).

עוד בוואלה

התחפשו לג'ורדן ופיפן: ההצגה של עומר מאייר ובן שרף

לכתבה המלאה
שחקני נבחרת הנוער של ישראל. אתר פיב"א, אתר רשמי
הישג אדיר לנבחרת הנוער/אתר רשמי, אתר פיב"א

מלבד נבחרת ישראל העפילו עד כה לאליפות העולם בשוויץ גם פינלנד, סרביה, גרמניה, סלובניה, ארצות הברית, קנדה, ארגנטינה והרפובליקה הדומיניקנית. עולות נוספות יגיעו מאליפות אפריקה ואסיה לנוער שייערכו בהמשך החודש.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully