וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בדרך ל-NBA? מניית הדראפט של בן שרף צוברת תאוצה

כוכב נבחרת הנוער "יהיה אחד האירופאיים הראשונים שייבחרו בדראפט 2025", נכתב באתר פיב"א: "מעט שחקנים מחזיקים בארסנל התקפי שכזה". מחמאות גם למאייר

נבחרת הנוער של ישראל חוגגת העפלה לחצי הגמר/איגוד הכדורסל

נבחרת הנוער של ישראל לא עוצרת. אחרי ההצגה הבלתי נתפסת של בן שרף מול נבחרת ספרד בשמינית גמר אליפות אירופה, הצטרף אמש (חמישי) עומר מאייר עם 31 נקודות על הראש של צרפת, אחת המועמדות המובילות לזכייה, ולפתע שחקניו של שרון אברהמי בחצי הגמר - לראשונה מאז 1972. לא פחות חשוב, עצם ההעפלה הבטיחה לישראל את הכרטיס לאליפות העולם עד גיל 19 שתיערך בשנה הבאה בשוויץ, לראשונה בתולדות הכדורסל הישראלי.

באתר פיב"א ערכו היום סקירה מקיפה אודות שרף, עליו נכתב כי הוא "עמד בציפיות ומעבר לכך בהייפ שבנה בשנים האחרונות. הוא מציג את חבילת הסקורינג המלאה ביותר בקבוצת הגיל הזו, וגם מסוגל ליצור לאחרים ולשמור. ברגע שהאליפות תסתיים הוא יעבור לאולם הגרמנית ואם לשפוט לפי הטורניר הזה, הוא אמור להיות אחד השחקנים הבינלאומיים הראשונים שנבחרים בדראפט 2025. תוך זמן מסוים הוא יהפוך גם לשחקן חשוב בנבחרת ישראל הבוגרת, שם הסקורינג שלו ישתלב היטב לצד ים מדר ודני אבדיה".

עוד נכתב כי שרף "אחד הסקוררים המשפיעים ביותר שראינו בשנים האחרונות בטורניירים הצעירים. מלבד כמות הנקודות והיעילות, זו גם הצורה בה הוא קולע - מעט שחקנים אם בכלל בגיל שלו מחזיקים בארסנל התקפי שכזה. שרף משחק בקצב משלו".

שניים מהכשרונות הגדולים ביותר בכדורסל הישראלי עשו זאת על הבמה הגדולה ביותר, מול שני יהלומים שנחשבים נוצצים עוד יותר: נולן טראורה (12 נקודות, 7 ריבאונדים, 9 אסיסטים ו-8 איבודים אמש) מדורג שישי במוק דראפט 2025 של אתר nbadraft, בעוד חברו לנבחרת נואה אסנגה (28 נקודות ו-7 ריבאונדים אמש) מדורג 11.

שרף ומאייר, למקרה שתהיתם, לא מופיעים במוק דראפט הזה - אך בתום האליפות המופלאה הזו, סביר להניח שגם זה ישתנה. בחשבון ה-X (לשעבר טוויטר) French Prospects, המסקר כשרונות צרפתים צעירים, צייצו תמונה של מייקל ג'ורדן וסקוטי פיפן, לא פחות, לצד הכיתוב "עומר מאייר ובן שרף מול צרפת".

בחשבון ה-X המסקר את הדראפטים nbadraftpoint נכתב על שרף כי הוא "אדיר עבור ישראל, לא רק מוליך אותה לחצי הגמר אבל גם מבטיח כרטיס לאליפות העולם. יהיה כיף לצפות בו השנה באולם". על מאייר נכתב שם: "הוא היה אדיר בטורניר הנוער של היורוליג והעביר הילוך כדי לחסל את צרפת. מופע קליעה גדול שלו".

שרף מדורג ראשון כרגע בכל האליפות בנקודות למשחק (26.2), 29 בריבאונדים למשחק (5.2), שישי באסיסטים למשחק (5.4), שני בחטיפות למשחק (2.6), שני בנקודות מדד למשחק (25.2) ו-14 בחסימות למשחק (1).

מאייר מדורג 12 בנקודות למשחק (16.2), 15 בריבאונדים למשחק (6.6), 16 באסיסטים למשחק (4), 13 בחטיפות למשחק (1.6) ושלישי בדקות למשחק (32.1, לעומת 30 של שרף).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully