וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ענבר לניר התנדבה לעזור לי, עשתה בייביסיטר ותקתקה את הבית"

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 23:51

לא רק ספורטאית גדולה: רגע אחרי השבעה באוקטובר, מתברר שסגנית האלופה האולימפית בג'ודו התייצבה אצל אישה שלא הכירה, במטרה לסייע למשפחות המילואים ואנשי הקבע. "הכינה ארוחות שלא מביישות שף", כתבה שיזף טל משולם בפייסבוק

משפחת לניר אחרי העלייה של ענבר לגמר/הוועד האולימפי

ענבר לניר ריגשה הערב (חמישי) מדינה שלמה, כשזכתה במדליית כסף נפלאה באולימפיאדת פריז 2024. אבל סגנית האלופה האולימפית בג'ודו היא לא רק ספורטאית גדולה, אלא גם אדם גדול - כך מסתבר. בפוסט שפרסמה בפייסבוק, כתבה שיזף טל משולם מאבן יהודה שאחרי השבעה באוקטובר, לניר - אז אישה זרה לה - הציעה להתנדב ולעזור לה עם משימות הבית.

"יש לנו אלופה אמיתית עם מדליית כסף, אבל תרשו לי כמה מילים מעבר להישגים", כתבה טל משולם. "בשבעה באוקטובר אֵבֶל כבד נפל עלינו, ועימו צי של מתנדבים שרק חיפשו לסייע. ב-12.10 קיבלתי הודעה ממישהי שמבקשת להתנדב ולסייע למשפחות המילואים ואנשי הקבע, לא ידעתי מי זאת. היא הגיעה אלי הביתה, עזרה לי עם הבנות, הכינה ארוחות שלא מביישות שף, עשתה לי קניות ותקתקה את הבית. בדיעבד הבנתי, שהיא האחת והיחידה ענבר לניר.

"ובמקום להתאמן לאולימפיאדה היא עושה בייביסיטר. אז רק שתדעו שמאחורי מדליה שווה עומדת מישהי עם לב זהב, נתינה גדולה, צניעות אינסופית וחיוך שלא יורד מהפנים. ענבר את גאווה למדינה שלנו. אוהבים אותך".

"מאז תחילת המלחמה הבטן מתהפכת, ידעתי שהדבר היחיד שאני יכולה לעשות זה להמשיך להתאמן ואת מה שאני הכי טובה בו, כי יש לי את הזכות לייצג את המדינה ולהניף את הדגל בכל רחבי העולם", אמרה לניר אחרי המדליה. "אני לא עושה את זה רק בשבילי. אני תמיד אגרסיבית, תמיד נחושה, תמיד כשאני מביאה את עצמי אז דברים טובים קורים. אני יודעת שאני יכולה לנצח כל מתחרה. היום זה הקרנבל שלי - רק חיכיתי לרגע הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully