וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אח של ענבר לניר: "לא סתם היא עלתה עם גומיה צהובה"

1.8.2024 / 20:03

תומר לניר חשף אחרי הזכייה במדליית הכסף בפריז: "המלחמה מאוד מעסיקה אותה, ידענו שהיא תגיע לפודיום". אביה, רונן: "קיווינו לזהב, אבל גם זה הישג מטורף. היא אישהצ עירה ומעוררת השראה, אנחנו מתרגלים למעמד"

מחוץ לקווים, 1.8/אולפן וואלה

מספר אכזבות מצד המשלחת הישראלית במשחקים האולימפיים בפריז הפכו הערב (חמישי) לחגיגה על מזרן הג'ודו עם זכייתה של ענבר לניר במדליית הכסף בקטגוריית המשקל עד 78 ק"ג, שלמעשה הייתה השנייה של ישראל הערב, כאשר לאחר מכן גם פיטר פלצ'יק הצטרף עם מדליית ארד.

לניר בת ה-24 היא אלופת העולם לשנת 2023 והייתה חלק מהנבחרת שזכתה במדליית הארד הקבוצתית בטוקיו לפני שלוש שנים. באליפות אירופה האחרונה זכתה במדליית הארד בקטגוריית המשקל שלה (עד 78 ק"ג). כעת גם יש לה מדליה אולימפית ראשונה.

רונן, אביה של לניר אמר אחרי קרב הגמר: "אנחנו מתרגשים וגאים מאוד בענבר ובהישג שלה, מקווים שזה הישג שמכניס אוויר לריאות ושמחה למדינה בימים האלה. קשה לנו להביע במילים עד כמה אנחנו גאים בה ושמחים. מהבוקר אנחנו לא כל כך נושמים. קיווינו לזהב, אבל כסף זו בהחלט מדליה מדהימה והישג מטורף. אנחנו מתים לחבק את ענבר, שהיא אישה צעירה ומעוררת השראה, חרוצה מאוד - קצרה היריעה מלדבר עליה.

"יש אבות שהבנות שלהם בסיטואציה יותר מלחיצה, אז אני מתמודד", המשיך רונן, "נפגשנו לפני שהמשלחת יצאה לשדה וההנחיות של המאמן היו שמשפחות עוד מימי ג'רבי לא מגיעות לאירועים כאלה, אז כיבדנו את ההחלטה. יותר חשוב ההישג שלה מאשר שנהיה שם ואנחנו מתרגלים למעמד שיש לנו בת שהיא מדליסטית אולימפית".

משפחתה של הג'ודאית ענבר לניר צופה בקרב על מדליית הזהב במשחקים האולימפיים בפריז. יותם רונן
משפחת לניר צופה בקרב על מדליית הזהב/יותם רונן
ענבר לניר, פריז 2024. הוועד האולימפי בישראל, הוועד האולימפי בישראל
"כסף זו מדליה מדהימה וההישג מטורף"/הוועד האולימפי בישראל, הוועד האולימפי בישראל

על הזכייה בימים לא פשוטים למדינה: "כולנו חיים את זה יום-יום. כשפרצה המלחמה ענבר ניסתה להשפיע דרך הרשתות החברתיות, לבקר פצועים ולעשות מיזמים כאלה ואחרים. בסוף הדרך שלה והכלי שלה להשפיע הוא דרך הספורט, דרך התחרויות הבינלאומיות כדי להניף את הדגל בגאווה".

תומר וניצן, האחים של ענבר הוסיפו: "זו תחושה מטורפת. היינו בטוחים בה מתמיד וידענו שהיא תגיע לפודיום. קיווינו שהיא תזכה בזהב, אבל גם כסף זה הישג מטורף שלא קרה 32 שנה", אמר תומר. "אנחנו גאים בה עד השמיים, היא הכי מטורפת שיש", הוסיפה ניצן.

עוד אמרה ניצן: "זה התזמון הכי מושלם למדליה. זה נותן המון תקווה, גאווה ותחושת ציונות בלב. אני בטוחה שהיא שימחה את כולם". תומר חשף: "לא סתם היא עלתה עם גומיה צהובה. ידענו את זה, כי המלחמה מאוד מעסיקה אותה ובתקופה כל כך מטורפת אנחנו שמחים שהגיעו חדשות טובות ממנה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully