וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת ארה"ב ממשיכה לנצח, וגם "אופרת הסבון" סביב מי משחק

עודכן לאחרונה: 1.8.2024 / 14:46

אמביד לא שותף כלל בניצחון על דרום סודן, טייטום פתח בחמישייה, וסטיב קר יודע ש"הכל הופך לכל כך דרמטי, אבל תנו לחבר'ה האלה קרדיט"

סטיב קר לצד שחקני נבחרת ארצות הברית בכדורסל. Gregory Shamus, GettyImages
החלטות לא קלות. קר/GettyImages, Gregory Shamus

נבחרת ארה"ב בכדורסל ממשיכה לנצח במשחקים האולימפיים, ומאמנה סטיב קר ממשיך להתעסק ב"בעיה" הכי גדולה: עומק הסגל האיכותי, העמוס בכוכבים, שאתמול (רביעי) היה נקודת האור. אתמול שחקני הספסל בלטו בניצחון 86:103 מול דרום סודן, שהעלה את נבחרת ארה"ב למאזן 0:2 בטורניר האולימפי והעניק לה את הכרטיס לרבע הגמר בשבוע הבא.

הספסל של האמריקאים היה קטלני, קלע 66 נקודות (לעומת 14 בלבד של דרום סודן) והוביל אותה לשתי ריצות מפתח שהכריעו את המשחק. הפעם ג'ואל אמביד היה זה שישב על הספסל כל המשחק, בעוד ג'ייסון טייטום, שהיה על הספסל כל המשחק הקודם, נכנס לחמישייה הפותחת.

"הדאגה לגבי איזה סופרסטאר לא ישחק בלילה נתון היא לא הבעיה של נבחרת ארה"ב, זה עלול להיות הסימן המסחרי שלה", כותב בריאן ווינדהרסט, פרשן ESPN, "העומק הבלתי פוסק של הנבחרת הזו ימשיך להוביל לכמה רגעים לא נוחים שבהם צוות האימון מתמודד עם איך לנהל את הכל, אבל זה מתדלק את האמריקאים כשהם עובדים לקראת ניסיון לקחת מדליית זהב חמישית ברציפות.

"כתוצאה מכך, לבאם אדבאיו, שקיבל דקות ארוכות בגלל שאמביד ישב בחוץ, היה אולי את המשחק הכי טוב שלו אי פעם עם הנבחרת הלאומית. הוא עלה מהספסל וסיים עם 18 נקודות עם מ-8 מ-10 מהשדה ושבעה ריבאונדים".

לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, ג'ייסון טייטום, נבחרת ארצות הברית בכדורסל. Gregory Shamus, GettyImages
לברון ג'יימס, אנתוני דייויס, ג'ייסון טייטום, נבחרת ארצות הברית בכדורסל/GettyImages, Gregory Shamus

לדברי סטיב קר, כדאי שהשחקנים יתרגלו לזה. "יש לנו עומק מביך בסגל הזה, זו הדרך הטובה ביותר לומר זאת", אמר קר. "כלומר, החבר'ה האלה כולם אלופים, אולסטארים, היכל התהילה, איך שתרצו לנסח זאת. אז כל העניין הוא - האם אנחנו מחויבים למטרה? זהו. זהו".

קווין דוראנט עלה מהספסל וסיפק את כוח האש המסורתי שלו עם 14 נקודות, סטפן קרי לעומת זאת סיים עם 1 מ-9 מהשדה ו-0 מ-6 מהשלוש, ובארה"ב יודעים ש"זה כל כך מפתה ואפילו טבעי לשים לב למי נמצא בחמישייה בפתיחת המשחקים המתוקשרים האלה... ובלילה הזה זה היה מסקרן במיוחד, כי טייטום, שבהחלטה שנויה במחלוקת כלל לא שותף נגד סרביה, היה עם החמישייה הפותחת.... עם זאת, כאשר כשהקבוצה של דוראנט, ווייט, אדבאיו, ג'רו הולידיי ואנתוני אדוארדס נכנסה, זה שינה את המשחק".

"אני פשוט חושב שסטיב סומך עלינו," אמר אדבאיו. "אני מרגיש שהוא מסתכל על הספסלים, הניצוץ הזה, לבוא מהספסל ובאמת לתת לנו דחיפה, ועשינו את זה הלילה".

קר הודיע ​​לאחר המשחק כי אמביד והולידיי יחזרו לחמישייה בשבת כאשר ארה"ב תסיים את הבית המוקדם מול פורטו ריקו. גם הוא יודע שרק דבר אחד יוביל לשקט. "ה-NBA כל כך פופולרי ברחבי העולם והעונה הרגילה היא סוג של אופרת סבון, ולכן אנחנו מבינים את זה והרשתות החברתיות משתלטות והכל הופך להיות כל כך דרמטי", אמר קר. "ואני חושב שאנחנו צריכים לתת לחבר'ה האלה יותר קרדיט. הם כאן כדי לזכות במדליית זהב. הם מקצוענים. הם מחויבים אחד לשני".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully