וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ארה"ב ניצחה 86:103 את דרום סודאן ונותרה מושלמת בפריז

האמריקאים לא התקשו כמו במשחק ההכנה בין הנבחרות, אדבאיו בלט עם 18 נקודות ו-7 ריבאונדים. סרביה התפוצצה 66:107 על ארה"ב ניצחה 86:103 את דרום סודאן ונותרה מושלמת

דריבל, 30.7/צילום: מערכת וואלה עריכת וידאו: גלעד מן מנהיים

המחזור השני של שלב הבתים של טורניר הכדורסל האולימפי הסתיים היום (רביעי) עם שני המשחקים של בית ג'. במשחק הראשון בבית הזה, סרביה התאוששה מהתבוסה לארצות הברית עם ניצחון ב-41 הפרש על פורטו ריקו. מאוחר יותר, נבחרת הכוכבים של ארצות הברית טיילה להתקשתה הרבה פחות נגד דרום סודאן מאשר במשחק הידידות בין הנבחרות בהכנה לטורניר האולימפי.

שחקן נבחרת ארצות הברית ג'ייסון טייטום ליד אנתוני דייויס. רויטרס
הפעם ג'ייסון טייטום פתח בחמישייה, כמו אנתוני דייויס/רויטרס

ארה"ב - דרום סודאן

רק קאמבק במחצית השנייה וסל ניצחון של לברון ג'יימס, כשמונה שניות לסיום, עזרו לאמריקאים לנצח את דרום סודאן במשחק ההכנה לפני כשבוע וחצי. הערב זה כבר עבד בצורה חלקה הרבה יותר ונבחרת ארצות הברית שמרה על מאזן מושלם בתום שני משחקים בטורניר האולימפי, מה שמבטיח לה למעשה עליית שלב, בעוד שהאפריקאים ספגו הפסד בכורה.

ג'ייסון טייטום שלא שותף במשחק הקודם, נזרק היישר לחמישייה במקומו של ג'ואל אמביד שלא קיבל דקות בכלל הפעם, לאחר הופעה רעה נגד סרביה. גם הפורוורד של בוסטון סלטיקס לא הותיר חותם מיוחד, בניגוד לבאם אדבאיו שהוביל את החבורה של סטיב קר בעיקר ברבע השני שבו ברחה האלופה האולימפית.

אדבאיו היה הבכיר מבין שישה קלעים בספרות-כפולות, עם 18 נקודות לצד 7 ריבאונדים. קווין דוראנט היה פחות מדויק מהשדה לעומת המשחק מול סרביה, אך עדיין קלע 14 נקודות ולברון ג'יימס שהוסיף 12, הוריד 7 כדורים חוזרים ומסר 5 אסיסטים. מנגד בלט שחקן מכבי רמת גן בעונה שעברה, נוני אומאט שקלע 24 נקודות לדרום סודאן.

עוד בוואלה

המהפכה של וואלה Fiber שתחסוך לכם בעלויות הטלוויזיה והאינטרנט

לכתבה המלאה
לברון ג'יימס, נבחרת ארצות הברית לפני ווניין גבריאל, דרום סודן. רויטרס
פתח חזק. לברון ג'יימס/רויטרס

מהלך המשחק

רבע 1:

ארצות הברית עלתה ל-0:6 מהיר ששלח את הדרום סודאנים לפסק זמן, ממנו הם חזרו עם 7 נקודות ללא מענה. ג'יימס קלע את הנקודה השישית שלו, שאיוק הפך בשלשה לפני שלברון קבע 10:10 ואז הולידיי ודוראנט השלימו מהפך בחזרה, כשהאחרון קולע 4 רצופות. ג'וק הקטין, ווייט רשם נקודת בכורה ואחרי דאנק של אדוארדס הגיעו קליעות עונשין של KD. שאיוק חדר טוב וצימק, אבל שלשה של ווייט וסל של אדבאיו קבעו 14:26 לארצות הברית בתום הרבע.

קווין דוראנט, נבחרת ארצות הברית. Gregory Shamus, GettyImages
עיקר הנקודות שלו הגיעו אמנם מקו העונשין, אבל קווין דוראנט סיפק עוד תצוגה התקפית טובה/GettyImages, Gregory Shamus

רבע 2:

אדבאיו הטביע פעמיים, בתווך שלשה של דוראנט היוותה קליעה ראשונה שלו מהשדה והאמריקאים ברחו ל-19 הפרש. ג'וק החליף שלשות עם ווייט ואומאט קלע בסיבוב, ג'יימס דייק פעמיים מהקו לפני שאקס מכבי רמת גן הוסיף עוד שתיים מהשדה - 38:21. דייויס וקואול המשיכו בנדנדת הסלים, הליברטון צלף מרחוק ואומאט השיב לו באותו מטבע. ליי אפ מוצלחת של ג'ונס נענה בשלשה נוספת של הליברטון, קואול פגע גם הוא מחוץ לקשת, קרי מהקו אחרי עבירה טכנית למאמן דרום רויאל אייבי. סודאן ואדבאיו בשלשה העלה ל-31:50, לפני שהמשיך ברבע המצוין עם עוד פצצה מרחוק שהגיבה לסל של ג'ונס. אומאט במהלךשל שלוש נקודות הקטין, אדבאיו הנפלא סגר בדאנק את המחצית שנגמרה 36:55 לארצות הברית.

באם אדבאיו, נבחרת ארצות הברית. Gregory Shamus, GettyImages
להט ברבע השני. באם אדבאיו/GettyImages, Gregory Shamus

רבע 3:

קרי הרים את טייטום לאליי אופ, לפני ששאיוק וקואול קירבו את האפריקאים ל-57:41. בוקר צלף לשלוש, ג'ונס החזיר סל וקואול תרם שלשה משלו, בטרם אומאט קבר שלשה נוספת שצימקה ל-60:49. תור קלע גם הוא מרחוק אחרי נקודות עונשין של דוראנט והפער ירד ל-10, אבל ווייט בשלשה ואדוארדס עם 6 רצופות הגדילו ל-54:71, כשגבריאל רושם סל בין לבין. ווייט סידר דאנק לאדבאיו, שאיוק ענה במהלך של סל ועבירה שקבעו 73:57 בחלוף 30 דקות.

שחקן נבחרת ארצות הברית לברון ג'יימס עם אנתוני דייויס. Gregory Shamus, GettyImages
ארצות הברית סימנה עוד וי/GettyImages, Gregory Shamus

רבע 4:

דייויס תיקן החטאה של קרי ואומאט הוסיף למאזנו נקודה, בוקר קלע סל שאליו הגיב קואול בשלשה ואחריו הגיעו קליעות עונשין של ג'וק וליי אפ מוצלח של ג'ונס שהקטין ל-77:66 אחרי שגם סחט עבירה ודייק בזריקת הבונוס. דוראנט תפר שלשה וג'ונס ניסה להשאיר סיכוי בסל מחדירה, אבל קרי, בוקר ודייויס דאגו לריצת 0:7 שהחזירה את ההפרש ל-19. תור הטביע, אומאט קלע שתיים מהקו לפני שבוקר מחצי מרחק, לברון בדאנק והולידיי בשלשה, הביאו את ארצות הברית ליתרון שיא - 72:94. תור ואומאט הוסיפו סלים לפרוטוקול, טייטום קלע אחרי הרבה זמן וגם ג'ונס ניצל את הגארבג' טיים כדי לשפר את מאזנו. אומאט השיג עוד שלוש נקודות, אדבאיו קלע מהצבע ואחרי שג'ונס דייק מחוץ לקשת, אדוארדס השלים רצף של 5 נקודות שסגר את תוצאת הסיום - 86:103 לאמריקאים.

ניקולה יוקיץ' במדי נבחרת סרביה נגד פורטו ריקו. רויטרס
סרביה מעולם לא הפסידה לפורטו ריקו, ותמיד ניצחה בהפרש דו ספרתי. יוקיץ'/רויטרס

פורטו ריקו - סרביה 107:66

התבוסה של סרביה לארה"ב התקבלה בהבנה, והקורבן של סגנית אלופת העולם היתה פורטו ריקו האומללה, שנחלה הפסד שישי מתוך שישה מפגשים מול הסרבים. כל המפגשים הקודמים הסתיימו בהפרש דו ספרתי, אך הפעם המפלה היתה כואבת במיוחד מבחינת הפורטו ריקנים, שהפסידו גם לסודאן במחזור הפתיחה וככל הנראה יודחו בשלב הבתים. המשחק הוכרע כבר ברבע הראשון שהסתיים ב-12:24 לסרבים והפער הלך וצמח במחצית השנייה והגיע לשיאו ממש בסיום בזכותסלים של מיצ'יץ' ומרינקוביץ'. ניקולה יוקיץ' היה רחוק אסיסט מטריפל דאבל וסיפק 14 נקודות ו-15 ריבאונדים. פיליפ פטרושב הוביל רשימת קלעים מאוזנת עם 15 נקודות ובוגדן בוגדנוביץ' הוסיף 13 למנצחים. כריסטופר אורטיז הוביל מנגד עם 19, אלב חוסה אלבראדו כוכב הנבחרת הזו נעצר על 2 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully