וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במצרים מרוצים: "יפן ופרגוואי הצילו אותנו ממפגש עם ישראל"

העפלה של לוזון ושחקניו לרבע הגמר הייתה מבשרת על משחק נגד הפרעונים, שציינו: "בסופו של דבר הציוניים סיימו רק עם נקודה"

לקראת הקרב של ענבר לניר/ספורט1

אחרי שסיימו לחגוג את הניצחון המפתיע 1:2 על ספרד, בנבחרת הכדורגל האולימפית של מצרים התפנו לעקוב במתח אחרי המשחק של נבחרת ישראל נגד יפן. "נבחרת מצרים עלולה לפגוש את הישות הציונית", הזהירו באתר shbabbek.

בין מצרים לישראל יש הסכם שלום, אבל כשברקע המלחמה בעזה, הייתה סברה שמפגש אפשרי בין הנבחרות יגרור לחץ גדול על המצרים לא להופיע. ברשתות החברתיות גולשים מצרים רבים הזכירו שאם גיא לוזון ושחקניו יעלו לרבע הגמר, הם ישחקו נגד הפרעונים ורובם המכריע התעקשו: "אסור להחרים את המשחק - אם יהיה כזה".

אם ישראל הייתה מנצחת את יפן והמשחק בין פרגוואי למאלי היה מסתיים בתיקו, הכחולים-לבנים היו עולים מהמקום השני בבית ד' ומשחקים נגד מצרים שסיימה ראשונה בבית ג'. בסופו של דבר יפן ניצחה 0:1 ופרגוואי בעצמה השיגה שלוש נקודות - ומבחינת המצרים זו הייתה הקלה.

"יפן ופרגוואי הצילו את מצרים ממפגש שנוי במחלוקת עם ישראל", כתבו באחד האתרים בשפה הערבית, "המשחק בין יפן לישראל הושפע כבר בהתחלה ממכה שספגו הציוניים - המשחק המקביל פרגוואי עלתה ליתרון והקטינה את הסיכוי שלהם לעלות. בסופו של דבר הם סיימו עם נקודה בלבד".

דור תורג'מן שחקן הנבחרת האולימפית של ישראל לפני קאיטו סוזוקי שחקן הנבחרת האולימפית של יפן. ROMAIN PERROCHEAU/AFP, GettyImages
דור תורג'מן אתמול/GettyImages, ROMAIN PERROCHEAU/AFP

משחקי רבע הגמר:

צרפת - ארגנטינה
מצרים - פרגוואי
מרוקו - ארה"ב
יפן - ספרד

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully