וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים היממה את ספרד, ארגנטינה שרדה ותפגוש את צרפת

עודכן לאחרונה: 31.7.2024 / 0:07

צמד של עאדל קבע 1:2 והציב את מצרים כראש בית ג', לקראת מפגש עם פרגוואי. ארגנטינה עלתה כסגנית בית ב' ותתמודד עם המארחת המושלמת

מגדל אייפל מואר לפני טקס הפתיחה של אולימפיאדת פריז 2024/רויטרס

שלב הבתים בטורניר האולימפי בכדורגל הסתיים הערב (שלישי) וארבעת מפגשי רבע הגמר נקבעו. המארחת צרפת עלתה עם מאזן מושלם וכמוה גם יפן, שהדיחה את ישראל בבית ד' ולרוע מזלה תפגוש את ספרד שאיבדה את ראשות בית ג' למצרים. ארגנטינה שרדה עם 0:2 על אוקראינה, אך תפגוש את צרפת כי מרוקו סיימה כראש בית ב'.

רבעי הגמר ביום שישי:

16:00, פריז: מרוקו - ארה"ב
18:00, ליון: יפן - ספרד

20:00, מארסיי: מצרים - פרגוואי
22:00, בורדו: צרפת - ארגנטינה

חצאי הגמר ביום שני:

19:00, מארסיי: מנצחת רבע גמר 1 - מנצחת רבע גמר 2
22:00, ליון: מנצחת רבע גמר 4 - מנצחת רבע גמר 3

המשחק על הארד יהיה ב-8 באוגוסט בנאנט, הגמר למחרת בפריז.

ז'אן פיליפ מאטטה שחקן הנבחרת האולימפית של צרפת חוגג שער. רויטרס
בלי בעיות. ז'אן פיליפ מאטטה/רויטרס

בית א'

ניו זילנד - צרפת 3:0

המארחת חזרה למארסיי וסיימה את שלב הבתים עם מאזן מושלם וללא ספיגה. אלכסנדר לקאזט קיבל מנוחה כמו רוב שחקני ההרכב הראשון של תיירי הנרי, אבל שותפו להתקפה ז'אן פיליפ מאטטה נותר ב-11, ענד את סרט הקפטן ונהנה מבלגן בהגנת ניו זילנד שאפשר לו לכבוש שער בכורה בטורניר האולימפי בדקה ה-19. דזירה דואה בן ה-18, אחד הצעירים המבוקשים בחלון ההעברות של הקיץ, כבש מקרוב בדקה ה-71 וחברו מראן ארנו קלימואנדו חתם את התוצאה בחלוף שלוש דקות.

ארה"ב - גינאה 0:3

האמריקאים עלו בקלות מהמקום השני וישתתפו ברבע הגמר לראשונה מאז סידני 2000, אז הודחו בפנדלים על ידי יפן. ג'ורג'ה מיכאילוביץ', שכבש גם ב-1:4 על ניו זילנד, סובב כדור חופשי אומנותי לחיבורים בדקה ה-14 ופקסטן ארונסון בישל לקווין פארדס את השני בדקה ה-31. קשר וולפסבורג חיכה לדקה ה-75 והשלים צמד ראשון בקריירה.

כל התקצירים והאירועים - עכשיו באפליקציית וואלה ספורט

sheen-shitof

עוד בוואלה

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
טיאגו אלמדה שחקן הנבחרת האולימפית של ארגנטינה. רויטרס
שער נהדר. טיאגו אלמדה/רויטרס

בית ב'

מרוקו - עיראק 0:3

המרוקנים לא השאירו מקום לספק באשר לזהות העולה מהמפגש באליאנץ ריביירה בניס, והעפילו לרבע הגמר כראש בית ב'. הקפטן אשרף חכימי היתל בשלושה שחקנים והרים לרחבה, שם אמיר ריצ'רדסון נגח אל הרשת בדקה ה-19. סופיאן רחימי, מלך שערי הטורניר, כבש בחלוף תשע דקות את הרביעי שלו, ועז עבדה מבטיס סובב באומנות לחיבורים בדקה ה-36. מרוקו סיימה עם מספר נקודות (שש) והפרש שערים (3:6) זהים לאלה של ארגנטינה, אבל תפסה את ראשות הבית בזכות ה-1:2 על האלביסלסטה במחזור הפתיחה.

אוקראינה - ארגנטינה 2:0

החבורה של חאבייר מסצ'ראנו התגברה על ההפסד בפארסה מול מרוקו עם ניצחון על עיראק, ועלתה לרבע הגמר בזכות ניצחון דחוק בליון. אחרי מחצית ראשונה דלה באירועים, הגיע טיאגו אלמדה, שנרכש לאחרונה על ידי בוטאפוגו ובעוד כשנה אמור להגיע לאצטדיון הזה כשחקן ליון, וסיפק שער אדיר. הקשר בן ה-23 התקדם מאזור מחצית המגרש בדקה ה-47 ואז שחרר טיל בחצי גובה מ-20 מטרים אל הרשת של קיריל פסיון. קלאודיו אצ'ברי נכנס במקום חוליאן אלברס והרשית את השני אחרי ריבאונד בתוספת הזמן, אבל זה לא הספיק למקום הראשון וארגנטינה תפגוש את צרפת ברבע הגמר בבורדו.

איברהים עאדל שחקן הנבחרת האולימפית של מצרים חוגג שער. רויטרס
הגיבור של מצרים. איברהים עאדל/רויטרס

בית ג'

ספרד - מצרים 2:1

לפני שישראל עולה על כר הדשא בנאנט, מצרים הדהימה שם את ספרד ועלתה לרבע הגמר כראש בית ג', מה שאומר שהיא תהיה היריבה הבאה של גיא לוזון ושחקניו, אם יצליחו לנצח את יפן ולהעפיל מבית ד'. הספרדים עשו רוטציה לאור המאזן המושלם והבטחת הכרטיס לרבע הגמר כבר ביום שבת, אבל איברהים עאדל העניש אותם פעמיים: תחילה עם טיל מ-18 מטרים אחרי מבצע של זיזו בדקה ה-40 ובשנית אחרי טעות קשה של הבלם יון פאצ'קו בדקה ה-62. ספרד רק צימקה עם נגיחה של סאמו אומורודיון בדקה ה-90 ותפגוש את יפן, מצרים נמנעה מעימות היסטורי עם ישראל ותשחק מול פרגוואי.

הרפובליקה הדומיניקנית - אוזבקיסטן 1:1
לדומיניקנית: רפאל נונייס (51). לאוזבקיסטן: אלישר אודילוב (58)

חוליו אנסיסו (מימין) עם מרסלו פרננדס שחקני הנבחרת האולימפית של פרגוואי חוגגים. רויטרס
פרגוואי ראויה להיות ברבע הגמר. חוליו אנסיסו עם מרסלו פרננדס/רויטרס

בית ד'

פרגוואי - מאלי 0:1

אלופת דרום אמריקה לא חיכתה לקבל מתנות מיפן ועשתה את שלה בלי קשר להפסד של ישראל במשחק המקביל בנאנט. מרסלו פרננדס, שכיכב מול ישראל עם צמד ב-2:4 ביום שבת, כבש שער נפלא כבר בדקה החמישית בפארק דה פראנס ושלח את פרגוואי לרבע הגמר עם שש נקודות. מאלי ניסתה לחזור והגיע למספיק מצבים, אבל כמו במחזור הפתיחה מול עומר ניראון, לא הייתה מדויקת ונפרדה מפריז עם נקודה בלבד.

הבית הישראלי:

1. נבחרת יפן - 9 נקודות, 0:7 שערים
2. נבחרת פרגוואי - 6 נקודות, 7:5 שערים
3. נבחרת מאלי - 1 נקודה, 3:1 שערים
4. נבחרת ישראל - 1 נקודה, 6:3 שערים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully