וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מחכה למכבי תל אביב: ספרטה פראג ניצחה במוקדמות ליגת האלופות

אלופת צ'כיה גברה 2:4 שמרוק רוברס אחרי 0:2 באירלנד וממתינה בסיבוב השלישי לצהובים או לסטיאווה בוקרשט. גם אבו פאני ופרנצווארוש עלו, 1:2 דרמטי לפנר ומוריניו על לוגאנו

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

ספרטה פראג השלימה הערב (שלישי) ניצחון כפול וצפוי למדי, 2:4 על שמרוק רוברס האירית, והעפילה לסיבוב המוקדמות השלישי של ליגת האלופות, שם היא ממתינה למנצחת בין מכבי תל אביב לסטיאווה בוקרשט. אלופת צ'כיה תארח את המשחק הראשון בשלישי הבא בפראג ותצא לגומלין בחלוף שבוע.

ויקטור אולאטונג'י הניגרי, שכבש בשני המחזורים הראשונים בליגה הצ'כית, נגח מקרוב אל הרשת בדקה ה-29, אבל ארון גרין השווה במפתיע בחלוף שלוש דקות. הבלם הדני מתיאס רוס נגח שער בכורה בדקה ה-41 והחזיר את היתרון למארחת, גרין השווה שוב בדקה ה-47, אבל דקה לאחר מכן עוד בלם דני, אסגר סורנסן, נגח את השלישי אחרי עוד קרן. המחליף האלבני אינדריט טוצי סגר עניין בדקה ה-71, שתי דקות לאחר שנכנס.

המאמן הדני בריאן פריסק עזב לפיינורד אחרי שנתיים מוצלחות, אבל בספרטה בינתיים נראה כי יש המשכיות עם לאריס פריס ששימש כעוזרו. השם הבולט בסגל של ספרטה הוא וליקו בירמנצ'ביץ' הסרבי, שחקן כנף מצטיין שנבחר לשחקן העונה בליגה הצ'כית. שחקנים בולטים נוספים הם לוקאש הרסאלין מנבחרת סלובקיה, יאן קוכטה מנבחרת צ'כיה והבלם הצעיר מרטין ויטיק, שאמור להימכר בסכום גבוה בשנה-שנתיים הקרובות. כולם נחו הערב.

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

מוחמד אבו פאני, שנעדר מה-0:5 הביתי בגלל מחלה, שב לסגל של פרנצווארוש ושיחק 27 דקות כמחליף ב-1:2 בוויילס על TNS. פרנצווארוש תפגוש בסיבוב המוקדמות השלישית את מיטיולן הדנית, שתארח את המשחק הראשון בשבוע הבא.

ז'וזה מוריניו עבר את טבילת האש הביתית באיסטנבול בקושי רב, כשפנרבחצ'ה ניצחה את לוגאנו 1:2 בזכות שער ניצחון של סבסטיאן שימנסקי הפולני בדקה השלישית של תוספת הזמן. השוויצרים עלו ליתרון מפתיע בדקה השביעית מרגלי מוחמד בלחאג' ובכך השוו את המאזן בשני המפגשים (אחרי הפסד 4:3 בשבוע שעבר), אבל כובש השלושער אדין דז'קו איזן בנגיחה בדקה ה-59 ודושאן טאדיץ' בישל כאמור לשימנסקי בתוספת הזמן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully