וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאזטיץ' לפני סטיאווה: "עבדנו קשה כדי להיות טובים יותר מבמשחק הקודם"

30.7.2024 / 21:17

מאמן מכבי תל אביב יודע מה קבוצתו צריכה לשפר לקראת הגומלין מול אלופת רומניה במוקדמות הצ'מפיונס. סטיאווה תנסה לשים בצד את הצרות מהליגה: "מכבי תל אביב - המשחק של החיים שלנו" (ד', 21:00, ספורט1)

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב וסטיאווה בוקרשט יעלו מחר לכר הדשא באצטדיון בוז'יק בבודפשט, למשחק הגומלין במוקדמות ליגת האלופות (רביעי, 21:00, ספורט1). האלופה הישראלית נפרדה מהאלופה הרומנית ב-1:1 בשבוע שעבר והכול פתוח לחלוטין לקראת הגומלין בסיבוב השני של המוקדמות.

"יהיה משחק קשה עבור שתי הקבוצות", אמר לאזטיץ' לקראת המשחק. "עבדנו קשה כדי להיות טובים יותר מבמשחק הקודם. ואני חושב שהשחקנים במהלך השבוע התרעננו והיה לנו עוד שבוע יחד ואני מקווה שנראה את זה מחר במשחק".

על העובדה שהקבוצה נאלצת לארח את המשחק בהונגריה: "אני צריך להתאים את עצמנו למצב הזה. ברור שהיה עדיף לשחק בבית שלנו, זה היה יכול להיות יתרון עבורנו, אבל זו הסיטואציה ואנחנו פה כדי לשחק כדורגל. אנחנו יודעים שיש אוהדים שיגיעו וזה חשוב מאוד לי ולשחקנים ונעשה הכל כדי להצליח".

ז'ארקו לאזטיץ' מאמן מכבי תל אביב במסיבת עיתונאים. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"לא היינו מספיק אגרסיביים. כשמאבדים אנרגיות וכוח, זה מה שקורה". לאזטיץ'/אתר רשמי, מכבי תל אביב

על הצורך לשפר את היכולת מהמשחק הראשון, בעיקר במשחק ההגנה: "במשחק הראשון התקשינו בבניית התקפות אבל אנחנו צריכים לעבוד עוד, זה תהליך כדי להשיג את זה, ונעבוד על זה. אנחנו ננסה להיות יותר אגרסיביים. ניסינו לשפר גם את משחק ההגנה שלנו. במשחק הקודם היינו בעיקר מאחורי הכדור ולא היינו מספיק אגרסיביים. כשמאבדים אנרגיות וכוח, זה מה שקורה".

על סטיאווה בוקרשט, היריבה: "מדובר בקבוצה טובה מאוד ואנחנו לא מתייחסים רק לשחקן אחד או מתכוננים איך לעצור שחקן אחד. אנחנו קבוצה ומשחקים כקבוצה וזה מה שננסה להראות מחר.

"הייתי מפריד בין סטיאווה של הליגה לזו של אירופה. זה שונה לגמרי. אני בטוח שיהיה להם מספיק זמן לשפר עמדות בליגה הרומנית. עכשיו המטרה שלהם זהה לשלנו - להעפיל שלב".

sheen-shitof

עוד בוואלה

קק"ל מעודדת לימודי אקלים באמצעות מלגות לסטודנטים צעירים

בשיתוף קק"ל
רז שלמה, שחקן מכבי תל אביב. מכבי תל אביב, אתר רשמי
"ברור שהיינו מעדיפים לשחק את המשחק הזה בבלומפילד לעיני 30 אלף אוהדים שלנו". שלמה/אתר רשמי, מכבי תל אביב

רז שלמה הוסיף: "כמובן שבמשחק הראשון שיקחנו יותר בהגנה. אנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לשפר. ניתחנו גם את היריבה במשחק הזה ואנחנו יודעים מה אנחנו צריכים לעשות מחר. ברור שהיינו מעדיפים לשחק את המשחק הזה בבלומפילד לעיני 30 אלף אוהדים שלנו. אבל אני יודע שנעשה הכל בשביל האוהדים שלנו שהגיעו עד לפה כדי לעודד אותנו ונעשה הכל כדי לשמח את האוהדים שלנו שתומכים בנו בארץ. אנחנו יודעים מה החוזקות של סטיאווה ומה החולשות. בכדורגל לא משחק שחקן אחד וככה אנחנו נערכים".

הרכב משוער: רועי משפתי, עידן נחמיאס, רז שלמה, טייריס אסנטה, אופיר דוידזאדה, יוריס ואן אובריים, דור פרץ, גבי קניקובסקי, שגיב יחזקאל, הנרי אדו, ערן זהבי.

שחקן מכבי תל אביב גבי קניקובסקי, מול שחקן סטיאווה בוקרשט, מיחאי ליכסנדרו. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
קניקובסקי מול ליכסנדרו בשבוע שעבר/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

הרומנים יתייצבו למשחק אחרי פתיחת עונה לא טובה, שכללה צבירה של שתי נקודות בלבד מתשע הראשונות בליגה - ואחרי הפסד ביתי 2:0 לאוצלול גלאץ בסוף השבוע. כ-400 אוהדים רומנים ילוו את הקבוצה שלהם ויהיו בנחיתות מספרית לעומת אוהדי מכבי תל אביב.

דניאל פופה שפתח בחוד במשחק הראשון וספג ביקורת מהבעלים ג'יג'י בקאלי, ירד לספסל בליגה ודויד מיקולסקו אמור להמשיך במקומו בחוד. גם מריוס שטפנסקו שמע את הבוס הגדול מתלונן על היכולת שלו, אבל עשוי לקבל עוד צ'אנס בכנף.

הבלם הדרום אפריקאי, סיאבונגה אנגזאנה, אמר אתמול: "אנחנו חייבים לנצח. מבחינתנו, השחקנים, זה המשחק של החיים שלנו. זה משחק שיקבע אם נוכל להמשיך לחלום על ליגת האלופות".

הרכב משוער: סטפן טרנובאנו, ולנטין קרצו, ז'ויסקים דאווה, סיאבונגה אנגזאנה, ריסטו ראדונוביץ', מיחאי ליכסנדרו, אדריאן שוט, מריוס שטפנסקו, דריוס אולארו, אלכסנדרו באלוצה, דויד מיקולסקו.

סיאבונגה אנגזאנה, סטיאווה בוקרשט. Vasile Mihai-Antonio, GettyImages
רוצה להמשיך לחלום. אנגזאנה/GettyImages, Vasile Mihai-Antonio

המנצחת במפגש הכפול תעלה לסיבוב השלישי של מוקדמות ליגת האלופות, שם היא תשחק נגד ספרטה פראג או שמרוק רוברס. הצ'כים ניצחו 0:2 באירלנד במשחק הראשון ונראים בדרך הבטוחה להעפלה.

המפסידה בין מכבי תל אביב לסטיאווה, תנשור לסיבוב השלישי במוקדמות הליגה האירופית למשחק נגד המפסידה במפגש בין פוניבז' ליאגלונייה ביאליסטוק. הליטאים הפסידו 4:0 בבית המשחק הראשון והם כנראה יהיו אלו שינשרו לליגה האירופית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully