וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

יום נפלא לשייטים: קנטור שנייה בדירוג הכללי, ראובני שלישי

עודכן לאחרונה: 30.7.2024 / 21:44

הנציגים הישראלים בגלשני iQFOiL חזק בצמרת: אלופת העולם ניצחה שני שיוטים ושיפרה מיקום כשלפניה רק אמה ווילסון הבריטית, הערעור שלה על הפסילה נדחה. ראובני עם סדרת הצלחות וקאמבק מרשים בשיוט השישי

לקראת הקרב של ענבר לניר/ספורט1

יום נהדר לשייטים הישראלים בתחרות האולימפית שנערכת במארסיי. שרון קנטור, אלופת העולם בגלשני iQFOiL ואחת המועמדות הבכירות של המשלחת להשיג מדליה באולימפיאדה הזו, עברה אתמול (שני) התחלה לא פשוטה, אבל היום התקדמה למקום השני בדירוג הכללי אחרי שניצחה שני שיוטים. בגברים, תום ראובני מפתיע עם שיוטים נהדרים שמציבים אותו כרגע במקום השלישי הכללי ששווה כרטיס לחצי הגמר, אם ישמור עליו עד לסיום סדרת השיוטים.

קנטור יצאה קודם לשיוט השלישי, אותו היא סיימה רק במקום העשירי, מה שמיקם שמינית בדירוג הכללי. בשיוט הרביעי עשתה את הפריצה וסיימה במקום השני, אלא שכעבור זמן קצר נודע על פסילה של הגולשת המקסיקנית שניצחה כביכול וקנטור עלתה למקום הראשון בשיוט הזה, שיוט ראשון אותו היא סיימה מנצחת. קנטור עלתה מהמקום השמיני למקום החמישי הכללי, וידעה לשפר מיקום בצורה טובה עוד יותר אחרי ניצחון בשיוט החמישי. כעת היא שנייה בדירוג, כשלפניה רק אמה ווילסון, יריבתה הבריטית הקבועה שבשיוט החמישי סיימה 17 בלבד (שיוט שהיא זורקת, כמו שקנטור זורקת את השיוט הפסול).

היכולת הטובה של קנטור נמשכה גם בשיוט השישי, כשהיא הייתה תשיעית אחרי המצוף הראשון ושיפרה בהדרגה עד השגת המקום השלישי שהותיר אותה שנייה בדירוג הכללי. בשיוט השביעי והאחרון של היום, קנטור הגיעה במקום ה-10 למצוף הראשון, אך התקדמה לאחר מכן וסיימה רביעית, מה שהותיר אותה כסגנית של ווילסון בדירוג. בסיום היום גם הגישה הישראלית ערעור על הפסילה אתמול בשיוט הראשון של התחרות, אך בקשתה נדחתה.

דירוג הנשים אחרי שבעה שיוטים (מתוך 17):

1. אמה ווילסון (בריטניה) 8 נקודות שליליות
2. שרון קנטור (ישראל) 25
3. מרטה מאג'טי (איטליה) 30
4. מריה באסו (פרו) 43
5. הלן נוסמון (צרפת) 45

תקצירים ודיווחים בזמן אמת: הורידו עכשיו את אפליקציית וואלה ספורט

שרון קנטור גולשת רוח ישראלית. רויטרס
העפילה למקום הרביעי הכללי. קנטור/רויטרס

אחרי שסיים אתמול במקום השמיני את השיוט הראשון, תום ראובני סיים במקום ה-13 את השיוט השני שלו, אבל התעלה על עצמו בשיוט השלישי אותו הוא סיים במקום החמישי המכובד. אלא שזה לא היה השיוט הכי מוצלח שלו. את השיוט הרביעי סיים ראובני במקום השלישי המכובד, מה שמיקם אותו במקום הרביעי הכללי, מרחק שש נקודות בלבד מפאבל טרנובסקי הפולני המוליך. הישראלי המשיך להרשים וסיים שלישי גם בשיוט החמישי, ובעקבות מעידות של היריבים לצמרת זינק למקום השני הכללי. בשיוט השישי התגבר על פתיחה לא טובה וסיים במקום הרביעי, מה שמציב אותו שלישי בדירוג הכללי (לאחר זריקת השיוט הגרוע - המקום ה-13).

דירוג הגברים אחרי שישה שיוטים (מתוך 16):

1. לוק ואן אופזלנד (הולנד) 19 נקודות שליליות
2. פאבל טרנובסקי (פולין) 22
3. תום ראובני (ישראל) 23
4. נואה ליונס (ארה"ב) 29
5. ג'וש ארמיט (ניו זילנד) 33

sheen-shitof

עוד בוואלה

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
תום ראובני גולש רוח ישראלית. Phil Walter, GettyImages
יום מרשים. תום ראובני/GettyImages, Phil Walter

הסבר לגבי ההמשך: הראשון/הראשונה בתום סדרת השיוטים עולה אוטומטית לגמר, מה שמבטיח למעשה מדליה כי בגמר יש רק שלושה משתתפים.

מקומות 2-3 בדירוג הכללי עולים אוטומטית לחצי הגמר ומקומות 4-10 עולים לרבע. מבין משתתפי הרבע, רק עוד שניים מצטרפים לחצי הגמר. מבין ארבעת המשתתפים בחצי הגמר, שניים עולים לגמר ומתחרים עם המדורג ראשון על צבע המדליות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully