וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שרון קנטור נפסלה וירדה למקום ה-15 הכללי בתחרות השייט

29.7.2024 / 22:04

אלופת העולם דורגה שמינית אחרי שני שיוטים, אך ערערה על השיוט הראשון בעקבות התנגשות בגולשת אחרת ונפסלה בעצמה. תום ראובני סיים שמיני את השיוט הראשון במארסיי

נטע לוינסון על האולימפיאדה של שרון קנטור/מערכת וואלה

תחרות השייט החלה בעצלתיים ונדחתה ביממה. היום (שני) היא סוף סוף יצאה לדרך, אך נקטעה אחרי שני שיוטים בלבד בגלל מזג האוויר. שרון קנטור סיימה במקום ה-15 את השיוט הראשון, אך כעת מתברר שהשיוט שלה נפסל והיא לא קיבלה ניקוד. קנטור היא זו שערערה על השיוט אחרי שהיא נתקעה בגולשת קרואטית, שערערה נגדה. אלא לאחר הערעור כאמור היא נפסלה וירדה למקום ה-15 הכללי אחרי שהיתה במקום השמיני.

את השיוט השני היא ניצחה בהתחלה, אך הוא נפסל ובזינוק השני היא סיימה שישית. התחרות כולה כוללת 17 שיוטים עד שיוטי הגמר ובקצב הזה, לא ברור מתי יושלמו כל השיוטים. כך או כך, קנטור בכל מקרה סיימה במקום ה-15 את השיוט הזה ויש לכל גולשת זכות למחוק את הניקוד של ארבעה שיוטים, אז האי ניקוד לא יפגע בה בסוף הדרך.

באיגוד השייט הישראלי התייחסו לפסילה של קנטור: "הייתה תקרית בזינוק הראשון עם גולשת קרואטית, שתיהן הגישו ערעור והשופטים החליטו ששרון פסולה". לפי פסק הדין, הייתה זו קנטור שלא ניסתה להימנע מהתנגשות כאשר עוד היה ביכולתה ולא שמרה על מרחק סביר, בעוד לקרואטית לא הייתה אפשרות להתחמק מהסיטואציה. הקרואטית טענה שאיבדה מומנטום בעקבות הפגיעה בה.

שרון קנטור גולשת רוח ישראלית. רויטרס
ערערה ונפסלה בעצמה. שרון קנטור/רויטרס

אצל הגברים, בשיוט הראשון שלו הצליח תום ראובני להגיע בשלב מסוים למקום החמישי, אך לבסוף סיים שמיני. ראובני היה במקום השמיני בכל המצופים אותם הוא עבר, כאשר מי שסיים ראשון הוא האליל המקומי ניקולא גויאר הצרפתי. התחרות הופסקה אחרי שיוט אחד בלבד בגלל תנאי מזג האוויר שלא התאימו לגלישה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully