וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פטאצ'י עדיין על הפרק. שיחות ראשוניות עם סבאלי ומאסטרו

30.7.2024 / 11:20

במכבי תל אביב לא התרשמו מההצהרות של אנשי סנטוס: ניסיון להפעיל לחץ במו"מ. מועמדותם של שחקן הכנף הסנגלי והקשר האנגולי נשקלת

תקציר: סטיאווה בוקרשט - מכבי תל אביב 1:1/ספורט1

מכבי תל אביב נחתה היום (שלישי) בבודפשט לקראת משחק הגומלין נגד סטיאווה בוקרשט, שיערך באצטדיון הבוז'יק ארנה, במסגרת סיבוב המוקדמות השני של ליגת האלופות.

כזכור, המשחק הראשון הסתיים ב-1:1 והצהובים מקווים להשלים את המשימה ולעלות לסיבוב השלישי של מוקדמות האלופות, דבר שיבטיח בוודאות לכל הפחות שלב בתים בקונפרנס ליג. סגל מלא יעמוד לרשות המאמן ז'ארקו לאזטיץ', כולל שגיב יחזקאל שהצטרף לקבוצה בשבוע שעבר וצפוי לקחת חלק במשחק.

לצד ההכנות למשחק, עושים המנכ"ל בן מנספורד והמנהל הטכני דומיניק פרייס מאמץ בנושא הרכש ובעיקר בהחתמת זרים חדשים לקבוצה.

למרות ההצהרות שיצאו הלילה מכיוון אלשנדרה גאיו, המנהל הספורטיבי של סנטוס הברזילאית, על סיומו של המשא ומתן בנוגע לווסלי פטאצ'י, טוענים גורמים המעורים בפרטים שמדובר בהצהרות שנועדו להפעיל לחץ על ראשי הצהובים ושהעסקה עדיין לחלוטין על הפרק. השחקן כבר הביע את רצונו להגיע לתל אביב והמגעים בין כל הצדדים אמורים להימשך גם בימים הקרובים, למרות ההצהרות שהגיעו מכיוון המנהל הספורטיבי של סנטוס.

ווסלי פטאצ'י שחקן סנטוס. סנטוס, אתר רשמי
יגיע בכל זאת? פטאצ'י/אתר רשמי, סנטוס

שחקן נוסף שאיתו מנסים הצהובים להגיע להסכמות, הוא איסוף סיסוקו, קשרה של בורדו הצרפתית ונבחרת מאלי הצעירה. לאור העובדה שבורדו ירדה ליגה ושחקניה שוחררו ללא עלות, הגדילו הצהובים את הצעת השכר לסיסוקו לחוזה שנאמד בכ-400 אלף יורו לעונה, וכעת מנסים כאמור להגיע עמו לסיכום.

אמש עלו פרסומים בתקשורת הזרה בנוגע למועמדותם של שחקן הכנף צ'ייק סבאלי ממץ הצרפתית והקשר האחורי האנגולי, מאסטרו, שחקנה של דמירספור. עם שניהם כבר נערכו שיחות ראשוניות ומועמדותם נשקלת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully